AndroidHealthClinic

Wat heb jij vandaag te klagen?

Status
Niet open voor verdere reacties.
heb ik vandaag al gedaan :roflol: Maar ik moet hem afhebben , want ik moet hem ook nog een keer doen in de tentamen week.

Oja nog iets om te klagen

De geniale roostermaker op onze school heeft het voor elkaar gekregen om in de tentamenweek de 3 moeilijkste tentamens op 1 dag te gooien.

:fuu:

Ai, das klote!

Is inderdaad een geniaal ding, dan ben je op 1dag klaar,
met de 3moeilijkste tentamens.:D

t*ring saai vandaag,
DBB helpt ook niet echt mee vandaag

net alsof mensen wat te doen hebben :(

Ik loop te klote met een XXL bestelling :o

heb ik vandaag al gedaan :roflol: Maar ik moet hem afhebben , want ik moet hem ook nog een keer doen in de tentamen week.

Oja nog iets om te klagen

De geniale roostermaker op onze school heeft het voor elkaar gekregen om in de tentamenweek de 3 moeilijkste tentamens op 1 dag te gooien.

:fuu:

Bij ons op school is er een regel dat we maar twee toetsen op een dag mochten.. maarja ben alles goed doorgekomen geen onvoldoendes :)

Nog 11minuten werken, maar ik val bijna van m'n stoel, echt totaal geen zin meer en verveel me de pl**ris.

nog steeds verveling -_-

ga fotosoepen dan Ron.

:( drugs helpt goed tegen verveling

vanochtend gewerkt, daarna gesport, vanavond kickboksen.
en ben al zo moe |-)

Ben ook moe, bah klote gevoel is dat!

K*t zon vandaag, ik haat het! vanmorgen heb ik de gordijnen dicht gedaan en diep onder mn dekens gedoken!

kop knalt uit elkaar, begin een loopneus te krijgen, stramme gewrichten, alles gaat pijn doen, geen honger, ****ing moe en me hoofd voelt zwaar aan:(

volges mij ben ik ziek aan het worden....gisteravond begon het al een beetje, en ik zit nu in me kuur goddammit!!!:shoot:

echt zwaar overwegen of ik straks maar wel/niet armen ga trainen of rust zal houden met een shitload aan vitamines en vroeg naar bed:o

kop knalt uit elkaar, begin een loopneus te krijgen, stramme gewrichten, alles gaat pijn doen, geen honger, ****ing moe en me hoofd voelt zwaar aan:(

volges mij ben ik ziek aan het worden....gisteravond begon het al een beetje, en ik zit nu in me kuur goddammit!!!:shoot:

echt zwaar overwegen of ik straks maar wel/niet armen ga trainen of rust zal houden met een shitload aan vitamines en vroeg naar bed:o

Ik zou jezelf neersteken.

Ik heb blijkbaar spierpijn in me obliques en dat is een k*tgevoel als ik steeds moet hoesten.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven