MuscleMeat

Wat heb jij vandaag te klagen?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik heb spierpijn :rolleyes:

Mijn kat is ernstig ziek en ik weet niet of die het gaat halen. Eet niet, ligt alleen maar, zakt door z'n pootjes heen en zwankelt als ie probeert te lopen. 11 jaar hebben we hem al en veel hilarische momenten beleefd. Perzische blue point: http://killerbandite.hyves.nl/?ref=sr

Hoe is het met de kat dan?

Qua klagen; heb nachtdienst:(. Gelukkig te de laatste dat dan weer wel. Nog wel kunnen sporten na ontwaken donderdag maar vreselijk gaar.

En hoofdpijn. O'nee, da's nu over

Ik hoop dat ik een halve dag verlof kan krijgen, dus anders om 12uur naar huis...
Of je ziet me de heledag op dbb :o

Ik ben ziek en heb de hele nacht liggen ijlen en nauwelijks geslapen. Ik dacht constant dat m'n deken in stukjes opgedeeld was, en pas als alle stukjes bij elkaar waren dan kon ik slapen (wtf?!????)Geen lekker nachtje dus, en nu barst ik van de koppijn.

Ik ben ziek en heb de hele nacht liggen ijlen en nauwelijks geslapen. Ik dacht constant dat m'n deken in stukjes opgedeeld was, en pas als alle stukjes bij elkaar waren dan kon ik slapen (wtf?!????)Geen lekker nachtje dus, en nu barst ik van de koppijn.
:gek:

...

Laatst bewerkt:
Waarom ben ik zo optimistisch, potverdomme DX word er alleen maar gek van.

...

Laatst bewerkt:
M'n baard jeukt, m'n poeperd vind het nodig om steeds ruften te laten, last van maagzuur, m'n sokken stinken, ruzie met prinsesje, het regent, ik ben slaperig...

MAAR het is wel weekend mother****ers. :evilnana:

M'n baard jeukt, m'n poeperd vind het nodig om steeds ruften te laten, last van maagzuur, m'n sokken stinken, ruzie met prinsesje, het regent, ik ben slaperig...

MAAR het is wel weekend mother****ers. :evilnana:

Damn dat is me nog al wat :D
Maar idd het is oor mij vook al WEEKEND :woot:

mijn wais3 test ging niet zo goed :P

chicks -> vaag!

maar goed

:windup:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven