Man-Mountain
Huge Freak
- Waardering
- 12
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
gisternacht ruzie gehad met mn vriendin, het is uit, nu weer vrijgezel na 2 jaar![]()

gisternacht ruzie gehad met mn vriendin, het is uit, nu weer vrijgezel na 2 jaar![]()

Ben ****ing moe, ging echt om 3 uur naar bed maar werd om 9 uur al wakker, ik kan me de laatste keer niet meer herrineren dat ik later dan 10 uur wakker ben geworden.
De koning van het uitslapen kan niet meer uitslapen.....![]()

had gisteren ook ongelooflijke kater, door al dat gezond leven en sporten kan ik niet meer zuipen als een manLast van een kater.
Ik ben echt blij dat ik maar om de paar weken drink want telkens vergeet ik om voor het slapen water te drinken terwijl ik het van te voren al klaar zet op me nachtkastje.![]()

had gisteren ook ongelooflijke kater, door al dat gezond leven en sporten kan ik niet meer zuipen als een man
ik ben een nieuwe man aan het worden

Ik kan juist echt veel meer op sinds ik aan BB doe..![]()
ik kan wel veel zuipen maar men maag begeeft het altijd, als ik in men bed lig dan begint het. kotsen , kotsen , kotsenzuipen?ik kan wel veel zuipen maar men maag begeeft het altijd, als ik in men bed lig dan begint het. kotsen , kotsen , kotsen

Ja ik kan echt veel meer zuipen dan voorheen, toen ik nog 69kg woog kon ik echt veeeel minder bier op.![]()