AndroidHealthClinic

Wat heb jij vandaag te klagen?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Niet geslapen omdat ik maar om 6u thuis was + keelontsteking heb. Alsk neerlig loopt men keelholte vol met slijm/snot. Hééééél gezellig !

morgen terug les:(

Ik ben bang voor meisjes

Net wakker, vage shit....
En morgen weer naar school.

Teveel gesquat? :D

Squatbenen = goed dik.

Hij moet het verschil tussen dik & gespierd nog leren denk ;)

Maar hij is fotograaf dus elke keer komen er van die anorexiamodellen tegen waarbij ik bang ben dat als ik één tikje tegen hun benen geef ze knakken, dusja dat is wel een verschil :P

---------- Toegevoegd om 13:19 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 13:18 ----------

gisternacht ruzie gehad met mn vriendin, het is uit, nu weer vrijgezel na 2 jaar :)

Sterkte..
&geniet ervan! ;)

treinen staken als goed is niet meer in frankrijk, dus me ouders zitten niet meer zat. Vandaag dus schoonmaken XD

Ben ****ing moe, ging echt om 3 uur naar bed maar werd om 9 uur al wakker, ik kan me de laatste keer niet meer herrineren dat ik later dan 10 uur wakker ben geworden.

De koning van het uitslapen kan niet meer uitslapen.....:treuren:

Voel me als een krant :(

Met dit mooie weer gvd moeten leren voor aankomende week :(

Ben ****ing moe, ging echt om 3 uur naar bed maar werd om 9 uur al wakker, ik kan me de laatste keer niet meer herrineren dat ik later dan 10 uur wakker ben geworden.

De koning van het uitslapen kan niet meer uitslapen.....:treuren:

ik hoop dat ik die burnout niet krijg, want ik slaap nog altijd laaang uit :rolleyes:

Last van een kater.
Ik ben echt blij dat ik maar om de paar weken drink want telkens vergeet ik om voor het slapen water te drinken terwijl ik het van te voren al klaar zet op me nachtkastje.:fuu:

Last van een kater.
Ik ben echt blij dat ik maar om de paar weken drink want telkens vergeet ik om voor het slapen water te drinken terwijl ik het van te voren al klaar zet op me nachtkastje.:fuu:
had gisteren ook ongelooflijke kater, door al dat gezond leven en sporten kan ik niet meer zuipen als een man :(
ik ben een nieuwe man aan het worden

Zere reet van het fietsen... 1 voordeel heeft het wel.

heb me dagelijkse proteïne al binnen, al die beestjes onderweg.;)

Ja ik kan echt veel meer zuipen dan voorheen, toen ik nog 69kg woog kon ik echt veeeel minder bier op. :)

ja hoe lichter je bent hoe sneller je scheef gaat idd maar ik weeg zelf 80 dus, en toen ik nog 64 woog, blowde ik alleen ... maar daarin voel je dat ook :D

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven