Fitness Seller

Wat heb jij vandaag te klagen?

Status
Niet open voor verdere reacties.
In de middag had ik een travo gepaald,na dat ik klaar kwam en mijn edele deel uit haar/hem kringspier uithaalde, werd ik overompeld door een vieze gevoel, namelijk spijt.
Dit is zeker niet voor herhaling vatbaar.

Btw ik had geen idee da het een trannie was, ondanks de verschillende tekens(1.80 lang, onnatuurlijke stem,filmpjes in haar laptop over trannies die gepaald worden , dildo's voor anale coïtus, en natuurlijk last but not least: ze wou alleen anaal.)
En om het nog spannender te maken zij ze, en ik citeer: Wil je mijn nummer dan kunnen we dit ook bij mij thuis doen,zonder betaling uiterraard.
Heeft iemand hier al enige ervraing mee?
En kun je mij ook tips geven om me weer beter te voelen?

• Like
Waarderingen: CoD
In de middag had ik een travo gepaald,na dat ik klaar kwam en mijn edele deel uit haar/hem kringspier uithaalde, werd ik overompeld door een vieze gevoel, namelijk spijt.

Btw ik had geen idee da het een trannie was, ondanks de verschillende tekens(1.80 lang, onnatuurlijke stem,filmpjes in haar laptop over trannies die gepaald worden , dildo's voor anale coïtus, en natuurlijk last but not least: ze wou alleen anaal.)
En om het nog spannender te maken zij ze, en ik citeer: Wil je mijn nummer dan kunnen we dit ook bij mij thuis doen,zonder betaling uiterraard.

:roflol:

er is maar een lid op DBB die dit soort verhalen kan posten :roflol:

Als je het vaak genoeg doet dan wen je er vanzelf wel aan. :D
(zoiets zou ik dus echt nooit willen meemaken, zou echt depressief raken man :P)

:fuu::fuu::fuu::fuu::fuu::fuu::fuu::fuu: AH was al dicht om 1955 ipv 2000

Mn benen kloppen en doen ****ing zeer, en het gaat maar niet over.:treuren:

Mn xbox op marktplaats gezet maar krijg geen biedingen :mad:

Ik dacht ik ga weer eindelijk beginnen met eten en trainen maar m'n lichaam is toch nog naar de k*****.

Het volgende is fout gegaan:
Uw bod is te laag. Er is al een hoger bod uitgebracht of uw bod is lager of gelijk aan het door de verkoper ingestelde minimum bod

:fuu::p

:roflol: stuur lil priest een pm. Hij weet wel raad.

net een penalty gemist in de halve finale van de beker...
door mij verloren we dus..:(

Duf als een konijn.

Ik heb aids. :fuu:

Ik ben op het werk en kan m'n ogen amper open houden. Ben pas net over de helft.

Nogsteeds zo dronken echt niet te filmen, zwalk op me benen. Wanneer gaat dit eens over

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven