- Waardering
- 5.946
- Lengte
- 1m70
- Massa
- 98kg
K*t man, sterktezou 2 dagen naar de Fibo gaan,maar maat van me is Dinsdagavond opgenomen en heeft Darmkanker.![]()
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
K*t man, sterktezou 2 dagen naar de Fibo gaan,maar maat van me is Dinsdagavond opgenomen en heeft Darmkanker.![]()

dat ik 4 weken ben geschorst dankzei meerdere rage's afgelopen jaren.
dat mijn afdeling verhuist na India, wat betekent dat ik werkloos zal zijn over een paar weken.
dat me distributieriem binnekort moet worden vervangen ( duur grapje )
dat me blouse vandaag is gescheurd na het aan trekken :@ k*t LATS
dat mijn gym om 10 uur sluit en ik pas na 9 uur klaar ben :@

zou 2 dagen naar de Fibo gaan,maar maat van me is Dinsdagavond opgenomen en heeft Darmkanker.![]()

Always look at the bright side of life: over een paar weken heb je alle tijd om te trainen.![]()
nog even 5 dagen in de week centjes verdienen voor een maand."
Haha bommetje , nice.......ben ik net wezen schijten, voelt mijn anus aan alsof ik een rotsblok met een diameter van 15cm heb uit gescheten.
en toen hij is het water viel, plonste het water precies in mijn anus![]()
omg ik had net juist een hele lange. Had les maar was naar huis gegaan omdat ik moest schijten (ben ik net wezen schijten, voelt mijn anus aan alsof ik een rotsblok met een diameter van 15cm heb uit gescheten.
) kwam er zo'n lang ding uit waar ik 10 minuten op moest persen.. hij raakte zelfs de boven rand!!!
ben ik net wezen schijten, voelt mijn anus aan alsof ik een rotsblok met een diameter van 15cm heb uit gescheten.
omg ik had net juist een hele lange. Had les maar was naar huis gegaan omdat ik moest schijten () kwam er zo'n lang ding uit waar ik 10 minuten op moest persen.. hij raakte zelfs de boven rand!!!
![]()

Heb je u'm alvastPrivé ma 27 apr 2009
16:24 Expired 0 Flooding
wtf
het is 24ste

Privé ma 27 apr 2009
16:24 Expired 0 Flooding
wtf
het is 24ste

Zo en ik ben ook lekker wakker

omg ik had net juist een hele lange. Had les maar was naar huis gegaan omdat ik moest schijten () kwam er zo'n lang ding uit waar ik 10 minuten op moest persen.. hij raakte zelfs de boven rand!!!
![]()

Vuile dingen waar er schijt op de bril ligt..Heb je trouwens geen WC op school ? of zijn dat ook zo'n vuile dingen daar
[Afbeelding niet meer beschikbaar]