Fitness Seller

Wat heb jij vandaag te klagen?

Status
Niet open voor verdere reacties.
dat ik 4 weken ben geschorst dankzei meerdere rage's afgelopen jaren.
dat mijn afdeling verhuist na India, wat betekent dat ik werkloos zal zijn over een paar weken.
dat me distributieriem binnekort moet worden vervangen ( duur grapje )
dat me blouse vandaag is gescheurd na het aan trekken :@ k*t LATS ;)
dat mijn gym om 10 uur sluit en ik pas na 9 uur klaar ben :@

dat ik 4 weken ben geschorst dankzei meerdere rage's afgelopen jaren.
dat mijn afdeling verhuist na India, wat betekent dat ik werkloos zal zijn over een paar weken.
dat me distributieriem binnekort moet worden vervangen ( duur grapje )
dat me blouse vandaag is gescheurd na het aan trekken :@ k*t LATS ;)
dat mijn gym om 10 uur sluit en ik pas na 9 uur klaar ben :@

Always look at the bright side of life: over een paar weken heb je alle tijd om te trainen. :D

zou 2 dagen naar de Fibo gaan,maar maat van me is Dinsdagavond opgenomen en heeft Darmkanker.:(

Thanks guys, ben je naturel eet altijd biologisch etc en krijg je het toch nog.
ben er aardig van geschrokken:(

Always look at the bright side of life: over een paar weken heb je alle tijd om te trainen. :D

haha ja dat wel ik hoef in iedergeval 4 weken niet aan de studie.
s'middags pompen , s'avonds werk.

"YES uitzendbureau heeft net gebeld en ze willen nog 2 mensen 1 maand extra laten werken 5 avonden p week. en hebben mij gevraagd. :D nog even 5 dagen in de week centjes verdienen voor een maand."

it doesnt get any better then this!:D

Laatst bewerkt:
ben ik net wezen schijten, voelt mijn anus aan alsof ik een rotsblok met een diameter van 15cm heb uit gescheten.

en toen hij is het water viel, plonste het water precies in mijn anus :eek:

ben ik net wezen schijten, voelt mijn anus aan alsof ik een rotsblok met een diameter van 15cm heb uit gescheten.

omg ik had net juist een hele lange. Had les maar was naar huis gegaan omdat ik moest schijten (:o) kwam er zo'n lang ding uit waar ik 10 minuten op moest persen.. hij raakte zelfs de boven rand!!!:D

omg ik had net juist een hele lange. Had les maar was naar huis gegaan omdat ik moest schijten (:o) kwam er zo'n lang ding uit waar ik 10 minuten op moest persen.. hij raakte zelfs de boven rand!!!:D

DBB, de plaats voor al je verhalen:o

Privé ma 27 apr 2009
16:24 Expired 0 Flooding

:fuu:

wtf

het is 24ste

Laatst bewerkt:
  • Like
Waarderingen: CoD
:fuu: de kat van me zus heeft op de bank gescheten :fuu:

ik ga die kat ophangen aan de appelboom in onze tuin :evil:

Dat ik deze week heel wat geld heb weggegooid , voornamelijk aan me auto. Het mindere is alleen dat het puur aan reparaties is :(

Heb je trouwens geen WC op school ? of zijn dat ook zo'n vuile dingen daar
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven