Baas Beer
Dutch Bodybuilder
- Waardering
- 53
- Lengte
- 2m07
- Massa
- 102kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
dat ik de hele week tijd heb gemaakt om vanavond van 18.30 Zou gaan karpervissen met 2maten,alles het "anabole androgene steroïden">aas het aangeschaft en had voorgevoerd,tent en alles klaargelegd.
en dat de ene afbelt en de ander niet opneemt omdat ie weg is.
en ik dan met de gebakken peren blijf zitten.

Had je al anabolen aangeschaftdat ik de hele week tijd heb gemaakt om vanavond van 18.30 Zou gaan karpervissen met 2maten,alles het "anabole androgene steroïden">aas het aangeschaft en had voorgevoerd,tent en alles klaargelegd.
?20 uur werken naar de t*ring omdat ik me rijbewijs niet bij me had, ja **** ik ging alleen effe trainen en ik rij altijd netjes waarom zou ik aangehouden moeten worden. t*ring juten.
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Het niet kunnen tonen van een rijbewijs is een boete van 60? euro volgens mij.
Monster salaris dan![]()
mong**l.
60 euro gedeeld door 20 uur is 3 euro per uur. Monster salaris? Ja.
Ja dat heb je als je nog jong ben, genaaid worden met het laagste salaris mogelijk maar wel normale boete.

dat ik de hele week tijd heb gemaakt om vanavond van 18.30 Zou gaan karpervissen met 2maten,alles het "anabole androgene steroïden">aas het aangeschaft en had voorgevoerd,tent en alles klaargelegd.

Wat is je pr trouwens?soms vraag ik me dan ook af waarom je niet een soort magnetron hebt die alles afkoelt.. zeg maar een koelkast/ijskast maar dan eentje die ook gewoon in 1 minuut klaar is..
Wat een k*t wereld!! En denk je dat ze al zoveel kunnen technologisch![]()
hahaik voer mijn karpers altijd anabolen,worden ze sterker en groter van,sommige zwemmen nu zo dwars door de kade heen.

Sterkte bro!zou 2 dagen naar de Fibo gaan,maar maat van me is Dinsdagavond opgenomen en heeft Darmkanker.![]()