Fitness Seller

Wat heb jij vandaag te klagen?

Status
Niet open voor verdere reacties.
vind je het gek dat je een onvoldoende voor logica heb :rolleyes:

Zie jij dan enige logica als onze prof vorig jaar zei van; ziezo nu is het logisch vierkant rond??? Of een andere keer zei die van; (Emmanuel) Kant langs de andere kant; nog een andere keer vroeg hij om het licht aan te doen, zodat het wat stiller zou zijn... (dit is allemaal echt gebeurd btw)

Zie jij dan enige logica als onze prof vorig jaar zei van; ziezo nu is het logisch vierkant rond??? Of een andere keer zei die van; (Emmanuel) Kant langs de andere kant; nog een andere keer vroeg hij om het licht aan te doen, zodat het wat stiller zou zijn... (dit is allemaal echt gebeurd btw)

Uhh nee wtf.

Ik word verdomme gek.

Probeer nu al een 8 maanden fatsoenlijke te cutte met veel cardio.

Eerst gaat me knie na de kanker gevolg niet kunnen hardlopen.
Dan wordt ik in elkaar geslagen met hoofd letsel, gevolg 2 maanden rust.
Toen 3 weken begonnen. Word ziek gevolg. Goed eten en rust.
Nu deze week weer hardcore. Eca na binne werken. Ben ik gotverdomme weer ziek.

Ik voel me een dikke papz*k. GVD
Zomer fysiek kan ik wel vergeten.:mad:

Last van de rug, kapot..

Kan je eindelijk naar huis en ik zie die bejaarde vrouw al fietsen.. gvd. Stapt ze voor het stoplicht af van haar fiets, blijft ze 2 meter voor het stoplicht staan en dan dat knopje niet in drukken he :mad:. Bejaarden kunnen me echt zwaar chagrijnig maken.

zometeen ITIL examen :o

Ik had in het weekend een nieuw trainingsschema gemaakt voor me broertje, want hij trainde geen benen:rolleyes:.

Volgens schema zou hij maandag benen trainen, is hij maandag niet geweest en is hij de volgende dag gewoon weer wat anders gaan doen. STERF!

:o

Zo spaans examen... en daarna gelijk leren voor natuurkunde :fuu:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven