Veronique1983
Cool Novice
- Waardering
- 18
- Lengte
- 1m73
- Massa
- 61kg
- Vetpercentage
- 18%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
en als ik ga kijken in proces beheer laat niks zien 

Zit al 3 dagen bezig met mijn portfolio aan te vullen, en moet nu een mindmap creëren van de branche waar ik later in actief wil zijn. Maar ik ben echt slecht in zulke dingens.![]()
Ja, heb niet zo'n creatieve geest. Maar ik kom er wel uit door een paar site's te raadplegen.wat is slecht? Google is your friend.
Een mindmap is niet anders dan informatie zoeken over een bepaald onderwerp. Je kunt het zo gek niet bedenken.

daarvoor klapte de proxy al, maar die is in beheer van oostenrijkse deel van het bedrijf.

Een onvoldoende voor logica![]()
Hij ging echt goed ik snap er NIKS van, ik wist bijna alles met zekerheid in te vullen![]()
Een onvoldoende voor logica![]()
Hij ging echt goed ik snap er NIKS van, ik wist bijna alles met zekerheid in te vullen![]()

Check je karma, maar houdt die site aub voor jezelf.Ja, heb niet zo'n creatieve geest. Maar ik kom er wel uit door een paar site's te raadplegen.![]()

Ik snap er niks van, ik wist ALLES, ik kon zelfs het vak uitleggen aan m'n medemens![]()
Ephedra, lekker stuiteren ouwe!