Fitness Seller

Wat heb jij vandaag te klagen?

Status
Niet open voor verdere reacties.
niks te klagen...

lekkere infrastructuur heb je

ja vage shizzle de pcu piek constant naar 100% ??? en als ik ga kijken in proces beheer laat niks zien :fuu:

daarvoor klapte de proxy al, maar die is in beheer van oostenrijkse deel van het bedrijf.

---------- Toegevoegd om 11:43 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 11:41 ----------

Conjo! :D

Welke moet ik nou nemen? Zo veel aanbod!

iets wat vol zit met efedrine en caffeine :D

geen idee, ik ben een eckte ectow dus ik heb nog niks met fatburners te doen gehad.

de contentfilter zit er weer op :fuu:

Ik begin rimpels te krijgen op plekken waar je niet van zou verwachten dat je er rimpels zou kunnen krijgen, volgens mij zijn dit de eerste tekenen van lichamelijk verval. :(
Maar gelukkig schijnt het zonnetje en heb ik een sexy 4 pack dat maakt dan weer wel de boel enigzins goed al zeg ik het zelf, zeg maar logistiek gezien.

Hele tijd zitten stappen van winkel naar winkel achter eten; nu natuurlijk mijn broccoli vergeten gvd -_

Zit al 3 dagen bezig met mijn portfolio aan te vullen, en moet nu een mindmap creëren van de branche waar ik later in actief wil zijn. Maar ik ben echt slecht in zulke dingens. :(

Een onvoldoende voor logica :fuu: :fuu: :fuu: :fuu: :fuu: :fuu: :fuu: :fuu: :fuu: :fuu: :fuu: :fuu: :fuu: :fuu: :fuu: :fuu: :fuu: :fuu: :fuu: :fuu: :fuu: :fuu: :fuu: :fuu: :fuu: :fuu: :fuu: :fuu: :fuu: :fuu: :fuu: :fuu: :fuu: :fuu: :fuu: :fuu: :fuu:

Hij ging echt goed ik snap er NIKS van, ik wist bijna alles met zekerheid in te vullen :fuu:

Zit al 3 dagen bezig met mijn portfolio aan te vullen, en moet nu een mindmap creëren van de branche waar ik later in actief wil zijn. Maar ik ben echt slecht in zulke dingens. :(

wat is slecht? Google is your friend.

Een mindmap is niet anders dan informatie zoeken over een bepaald onderwerp. Je kunt het zo gek niet bedenken.

wat is slecht? Google is your friend.

Een mindmap is niet anders dan informatie zoeken over een bepaald onderwerp. Je kunt het zo gek niet bedenken.
Ja, heb niet zo'n creatieve geest. Maar ik kom er wel uit door een paar site's te raadplegen. :)

ik moet dringend gaan kakken maar het water is afgesloten op het werk

dat ik op het moment geen vitamine D kan snuiven met dit mooie weer, moet nog werken tot half tien.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven