Massief
Ripped Bodybuilder
- Waardering
- 294
- Lengte
- 1m96
- Massa
- 109kg
- Vetpercentage
- 18%
Jah ik weet het fijne er niet van, maar je wel terugkomen, ander ip ofzo. Mja komt allemaal goed jongens!
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Jah ik weet het fijne er niet van, maar je wel terugkomen, ander ip ofzo. Mja komt allemaal goed jongens!

idd ja
Net zo'n geldklopper als die "DBB's personal trainer" bedoel je![]()
maar wil geen kaart krijgen hah
Net zo'n geldklopper als die "DBB's personal trainer" bedoel je![]()
Ik wou maar niet posten in dat topic, advies voor 50 euro per week voor iets wat je gewoon hier op het forum kan vinden/vragen. Vreemde actie.
Ik zit in Bandung in een hotel recht tegenover het stadshuis vlakbij een groot winkelcentrum.Waar ergens in Indonesië zit je?
Mijn klacht van vandaag: Heb diaree.
Beter doe je dan ook manuele therapie, fysio heeft weinig tot geen effect, die oefeningetjes die je meekrijgt kun je zelf ook wel bedenken.
Welke regio is dat? Ik bedoel Maleisië of Java ofzo?.. Ben je zelf ook indo mss?Ik zit in Bandung in een hotel recht tegenover het stadshuis vlakbij een groot winkelcentrum.
Wat ik me afvraag eigenlijk, als ik aan trainen ben, ben ik hier echt snel buiten adem, zou dat met de hoogte te maken hebben?
Enne hoelang blijf je?millimeterenIk heb echt teringdik haar wat na iedere douche alle kanten opstaat en ik heb geen zin om het te laten knippen.![]()