AndroidHealthClinic

Wat heb jij vandaag te klagen?

Status
Niet open voor verdere reacties.
150 gram pindakaas gecheat :/
Wrs 800kcal in 1 maaltijd genomen :(

Door die pindakaas moest ik constant scheten laten; maar die stonken teringhard. In de gym bij mijn deadlifts heb ik er ook maar ene gelaten. Die n*ger die achter mij aan het benchen was ging wat schijven bijleggen. Ik dacht van, hmm momenteel ruikt het nog goed, maar toen hij ze aan het bijleggen was, walmde er opeens die verschrikkelijke geur. Die n*ger zo kijken naar mij tijdens mijn volgend setje deadliften in de spiegel:rolleyes:

ik zit al sinds gisteren in een dip :(

sta op en ben moe

Muscletotaal ligt er uit? Zag van de week een nieuwe website, maar kom er moeilijk op, nu enkel SQL errors over too many connections ...... jammer, maar verder weinig klagen hier ....

Grtz,

Aad

Pakte m'n rugtas van de grond om hem op m'n rug te doen, heb ik net een hengsel om, wil ik dus die ander om doen, vliegt dat hengsel los. BAM. Tas incl. laptop knalt tegen de vloer, nu is er 'n stukje van m'n laptop af :mad:... Wonder dat ie het nog doet :o

Waar ergens in Indonesië zit je?

Mijn klacht van vandaag: Heb diaree.
Ik zit in Bandung in een hotel recht tegenover het stadshuis vlakbij een groot winkelcentrum.

Wat ik me afvraag eigenlijk, als ik aan trainen ben, ben ik hier echt snel buiten adem, zou dat met de hoogte te maken hebben?

FUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUU

k*t fysio

Ziekelijk moe na me training vanochtend :fuu:

zocht een wijfie dat hier ooit was gepost... dacht dat het in Muay Thai J en zijn bitches topic stond.. helemaal voor niks afgezocht gvd

stond het in ander topic XDD

maar... kheb dr gevonden xD

Ik zit in Bandung in een hotel recht tegenover het stadshuis vlakbij een groot winkelcentrum.

Wat ik me afvraag eigenlijk, als ik aan trainen ben, ben ik hier echt snel buiten adem, zou dat met de hoogte te maken hebben?
Welke regio is dat? Ik bedoel Maleisië of Java ofzo?.. Ben je zelf ook indo mss? :D Enne hoelang blijf je?

Ik heb echt teringdik haar wat na iedere douche alle kanten opstaat en ik heb geen zin om het te laten knippen.:fuu:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven