Fitness Seller

Wat heb jij vandaag te klagen?

Status
Niet open voor verdere reacties.
dat het weer (weeral) tegen zit

reknak treinen ook!!! :fuu:

echt waar, 2 dagen moet ik naar school en ja hoor, rijden de treinen niet. moet je in zon vertyft warme bus zitten met 150 mensen op elkaar voor 2 uur lang.

externe dns-partijen :P trekken ze opeens de stekker uit een domein :roflol:

redundantie???
2de domainserver?

of hebben ze compleet een domein gekilt?

dns records compleet gecleared lijkt het
Wij doen de hosting niet van die dns-hosting,servers van die andere partij zijn wel redundant. Overigens zijn het geen DC's maar nameservers.

Herriner me net dat ik nog een volledige presentatie in elkaar moest zetten voor morgen, **** hey.:roflol:

Concert john mayer afgelast.

Ben niet helemaal in orde vandaag. Pijnlijke keel.

Vandaag even off van de eca helaas.

Morge hopelijk weer hardcore.
Ben echt aan weekend toe:(

Geen wat? Voorbind dildo in je anus??
:roflol:

---------- Post added at 13:26 ---------- Previous post was at 13:20 ----------

Nice, ooit wil ik ook naar indoland.
Je gaat het vet vinden dat is zeker, alleen moet je zeker oppassen waar je eet, ik eet alleen bij chicken story, kfc, hypermart haal ik eten die zooi kost echt niks een liter guava bijv. van een a merk kost nog minder dan een dollar.
Ik weet dat Loo ook ziek was geworden, weet niet waar hij had gegeten maar neem geen risico's.
Oh ja en bij hypermart kun je eiwit poeder kopen voor de rest nergens, supps zijn hier ****ing duur.

ik heb deze week (met vorige week tentamenstress) dus totaal geen zin om te trainen, te vreten, te cardioen...een baalweek dus:(

misschien ook niet eens zo slecht een weekje rust :o

:roflol:

---------- Post added at 13:26 ---------- Previous post was at 13:20 ----------

Je gaat het vet vinden dat is zeker, alleen moet je zeker oppassen waar je eet, ik eet alleen bij chicken story, kfc, hypermart haal ik eten die zooi kost echt niks een liter guava bijv. van een a merk kost nog minder dan een dollar.
Ik weet dat Loo ook ziek was geworden, weet niet waar hij had gegeten maar neem geen risico's.
Oh ja en bij hypermart kun je eiwit poeder kopen voor de rest nergens, supps zijn hier ****ing duur.
Waar ergens in Indonesië zit je?

Mijn klacht van vandaag: Heb diaree.

ik heb deze week (met vorige week tentamenstress) dus totaal geen zin om te trainen, te vreten, te cardioen...een baalweek dus:(

misschien ook niet eens zo slecht een weekje rust :o

waarom stressen man. Gewoon een focus en opperste concentratie, meer heb je niet nodig. En af en toe even op DBB zitten of trainen (KT/cardio).

Sinds ik train in de examens...:D

ben nu net pas 10 min wakker :(

met zulk mooi weer, en dan pas om 3 uur wakker worden is niet goed.

K*t WU's ....

waarom stressen man. Gewoon een focus en opperste concentratie, meer heb je niet nodig. En af en toe even op DBB zitten of trainen (KT/cardio).

Sinds ik train in de examens...:D

edit: tentamen is gehaald:banana:

hmmm, halve week is nu naar de h**ren...zal ik de rest van de week ook maar vrij nemen?:p

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven