Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ziek meldenreknak treinen ook!!!![]()
echt waar, 2 dagen moet ik naar school en ja hoor, rijden de treinen niet. moet je in zon vertyft warme bus zitten met 150 mensen op elkaar voor 2 uur lang.

. altijd raak op traject winterswijk-arnhem met name doetinchem-zevenaar.externe dns-partijentrekken ze opeens de stekker uit een domein
![]()

redundantie
2de domainserver?
of hebben ze compleet een domein gekilt?

Je gaat het vet vinden dat is zeker, alleen moet je zeker oppassen waar je eet, ik eet alleen bij chicken story, kfc, hypermart haal ik eten die zooi kost echt niks een liter guava bijv. van een a merk kost nog minder dan een dollar.
Waar ergens in Indonesië zit je?
---------- Post added at 13:26 ---------- Previous post was at 13:20 ----------
Je gaat het vet vinden dat is zeker, alleen moet je zeker oppassen waar je eet, ik eet alleen bij chicken story, kfc, hypermart haal ik eten die zooi kost echt niks een liter guava bijv. van een a merk kost nog minder dan een dollar.
Ik weet dat Loo ook ziek was geworden, weet niet waar hij had gegeten maar neem geen risico's.
Oh ja en bij hypermart kun je eiwit poeder kopen voor de rest nergens, supps zijn hier ****ing duur.
ik heb deze week (met vorige week tentamenstress) dus totaal geen zin om te trainen, te vreten, te cardioen...een baalweek dus
misschien ook niet eens zo slecht een weekje rust![]()

waarom stressen man. Gewoon een focus en opperste concentratie, meer heb je niet nodig. En af en toe even op DBB zitten of trainen (KT/cardio).
Sinds ik train in de examens...![]()