XXL Nutrition

Wat heb jij vandaag te klagen?

Status
Niet open voor verdere reacties.
je zus Judith is best wel prima :)

Kyra een vriendin van haar daar in tegen, teringgggggg lekker :heart:

:roflol:

ouwe hosselaar

kyra is een goede vriendin van me zus, die blijf zo af en toe ook eens slapen, dan huppelt ze in der string en bh over de overloop... ik stiekem mn boner weg proberen te stoppen..... :D

true story bro's

Niceeeeeeeee!

ouwe hosselaar

kyra is een goede vriendin van me zus, die blijf zo af en toe ook eens slapen, dan huppelt ze in der string en bh over de overloop... ik stiekem mn boner weg proberen te stoppen..... :D

true story bro's

Pics or it didn't happen

Ben door de fysio gediagnoseerd met een tennisarm, ik tennis verdomme niet eens. Aankomende weken alleen maar licht trainen:fuu:

ouwe hosselaar

true story bro's
Pics or it didn't happen.. :roflol: haha

hahaha tymen... tymen.. tijmen... mij kan je niet hosselen, ik ben de ultieme hosselaar. Die kyra ziet er ****ing geil uit mooie oogjes sexy jasje i want moar pics!!!

---------- Toegevoegd om 20:05 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 20:04 ----------

moses kriebel die achtergrond foto:banana::dance:

hahaha tymen... Tymen.. Tijmen... Mij kan je niet hosselen, ik ben de ultieme hosselaar. Die kyra ziet er ****ing geil uit mooie oogjes sexy jasje i want moar pics!!!

---------- toegevoegd om 20:05 ---------- de post hierboven werd geplaatst om 20:04 ----------

moses kriebel die achtergrond foto:banana::dance:

:)

:d

Ik heb je karma gegeven, waar zijn die foto's?

hele dag sirenes, van brandweer politie,miscchien weer een geldtransport overvallen

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Teringzooi, ik wou vanochtend naar de sportschool, zet ik de wekker.. Ligt m'n telefoon op m'n broertjes kamer, dus wordt ik pas om 11uur wakker en om 12uur sluit de sportschool :S. Godverrrrr

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven