AndroidHealthClinic

Wat heb jij vandaag te klagen?

Status
Niet open voor verdere reacties.
ik zag patricia paay een paar maanden terug ook in de dirk, ze had geld nodig dus ging ze met een prof danser een nieuwe fitness dvd introduceren in de dirk van den broek. en ik zag der op die boot met der vrienden en ik pakte mn blaaspijp en blaasde zo een propje in haar oor en toen ging ze gillen. en toen ging ik rennen.

**** yea

Kom net uit de bar, nooit geweten dat 99% van mijn hossel-skills afhankelijk is van drank :fuu:

Ik zie alle chicks hun ogen uitkijken, maar door mijn nuchtere blik denken ze dat ze, ondanks hun veelte grote borsten, geen kans maken op een hitsige avond met mij. :fuu:

Kom net uit de bar, nooit geweten dat 99% van mijn hossel-skills afhankelijk is van drank :fuu:

Ik zie alle chicks hun ogen uitkijken, maar door mijn nuchtere blik denken ze dat ze, ondanks hun veelte grote borsten, geen kans maken op een hitsige avond met mij. :fuu:
Zullen wij coïtusen?!!!??!?!?!:)

Welke regio is dat? Ik bedoel Maleisië of Java ofzo?.. Ben je zelf ook indo mss? :D Enne hoelang blijf je?
West-Java geloof ik oid, 3 uur rijden van Jkt iig, nope ben geen indo, ben half kaas, half fish 'n chips, m'n gf is indo en ik ben hier om haar familie te ontmoeten.
Blijf nog een week, daarna ga ik mss naar nl of meteen naar huis, weet nog niet zeker.. ligt eraan hoeveel werk ik kan doe hier, internet is nl. te vergelijken met een 56k modem, zwaar k*t dus.

Pletten van die lijnzaad met een vijzel gaat gelijk voor geen meter :/
Het blijven gelijk gewoon zaadjes, sommige gaan vermoedelijk wel wat open en dan zie ik dat het wat groen kleurt.

Iemand een idee hoe ik dit oplos :(
Btw, hoe lang moet je lijnzaad koken om het blauwzuur (fzo iets) eruit te krijgen?

K*t boer klote stank :mad:
Het is om te gieren :rolleyes:

Het blijven gelijk gewoon zaadjes, sommige gaan vermoedelijk wel wat open en dan zie ik dat het wat groen kleurt.

Btw, hoe lang moet je lijnzaad koken om het blauwzuur (fzo iets) eruit te krijgen?

Zit er blauwzuur in? :o
En jij gaat eventjes je eigen zaadjes pletten met risico op een vergiftiging? :D

Oh ja en de ****ing gym was gewoon dicht op zondag, wat is dat nou voor een k*tbeleid?!
Heb al drie dagen niet kunnen trainen en squatten is ook not done hier, fuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuu :mad:

Grappig is dat Obituary hier opstaat in de lounge room van het hotel en op de achtergrond hoor je de imam z'n gelul vanuit de moskee. :roflol::roflol::roflol::roflol:

Hevige regen :fuu: Gisteren prachtig weer en vandaag dit :mad:
Ik ga later gewoon in een exotisch land wonen.

Zit er blauwzuur in? :o
En jij gaat eventjes je eigen zaadjes pletten met risico op een vergiftiging? :D

Nee man, anders schijt je die zaadjes er zo weer uit; heb je er niets aan; hoogstens een meer gevuld gevoel. Najah, je hoeft wel maar 1 keer aan te kopen, want je kan ze dan telkens opnieuw gebruiken:rolleyes:

Maar het blauwzuur schijnt te verdwijnen als je het kookt. Pletten is nodig om ervoor te zorgen dat het lijnzaad wordt opgenomen.

OT: het regent :(

Waarom koop je niet gewoon een fles van die lijnzaadolie, kan je niet schijten dat je dat spul gebruikt oid? :p

Nee man, anders schijt je die zaadjes er zo weer uit; heb je er niets aan; hoogstens een meer gevuld gevoel. Najah, je hoeft wel maar 1 keer aan te kopen, want je kan ze dan telkens opnieuw gebruiken:rolleyes:

Maar het blauwzuur schijnt te verdwijnen als je het kookt. Pletten is nodig om ervoor te zorgen dat het lijnzaad wordt opgenomen.

OT: het regent :(

Nee je begrijpt mijn post fout. Maar maakt niet uit :D
Als ik een kans loop op vergiftiging van blauwzuur, dan koop ik toch liever de olie.

ik zag patricia paay een paar maanden terug ook in de dirk, ze had geld nodig dus ging ze met een prof danser een nieuwe fitness dvd introduceren in de dirk van den broek. en ik zag der op die boot met der vrienden en ik pakte mn blaaspijp en blaasde zo een propje in haar oor en toen ging ze gillen. en toen ging ik rennen.

:)

Laatst bewerkt:
Nee je begrijpt mijn post fout. Maar maakt niet uit :D
Als ik een kans loop op vergiftiging van blauwzuur, dan koop ik toch liever de olie.

Maar de zaden zijn nog steeds beter; weet nu niet precies meer wat de reden was.
Denk je trouwens dat er geen in die olie zit dan? Is toch niet gekookt geweest?

Dat het vandaag maar een saaie dag was.:yawn:

Ik ga maar vast slapen en morgen weer werken.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven