naturell
Huge Freak
- Waardering
- 540
- Lengte
- 1m86
- Massa
- 85kg
- Vetpercentage
- 15%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Uit met mn vriendin.
Ik hoop gewoon dat het nog goed komt.. Anders is het wel heel zwaar k*t![]()

Hehe, maakt niet uitda's mooi, loopt er tenminste weer een vrij neukertje rond![]()
.
.
.
.
.
.
.
..
.
.
glapje hé , sorry maat .. uit met vriendin is k*t natuurlijk![]()

Uit met mn vriendin.

ik heb 3 maanden financie- en verzekeringswezen gestudeerd, dan direct gestoptIk ga volgend jaar denk ik van richting veranderen, heb ik een ****ing jaar verspild voor niets...
echt saai.

Hele drukke dag vandaag en dus ws wéér geen tijd om te trainen.Gaat al een week zo.![]()
Uit met mn vriendin.
Ik ga volgend jaar denk ik van richting veranderen, heb ik een ****ing jaar verspild voor niets...
Wat heeft ze dan?
ja, dan heb jij tenminste nog iets nuttigs gedaan.ik heb 3 maanden financie- en verzekeringswezen gestudeerd, dan direct gestoptecht saai.
In september ga ik Hogeschool sport, dat interesseert me meer dus zal wel vol te houden zijn
Heb ondertussen wel een jaartje gewerkt, dus echt verspild is het voor mij niet![]()

Dus je gaat volgend jaar gewoon hetzelfde doen, heb je te weinig gedaan of interessert de richting je niet?Gast.. maak hetzelfde mee. Niet dat ik van richting ga veranderen, maar ik verkloot mijn jaar hier. 1e Semester was een flater, en met de gedachte het beter te doen in het 2e, startte ik 3 weken geleden te studeren. 1 examen later is mijn zelfvertrouwen zo groot als een aziatische lul. Overmorgen examen en ik voel het nu al aan mijn grote teen: dit komt niet goed.
Ik weet dat ik amper kans heb op slagen, dus ik wil opgeven voor deze examenperiode. Het kan me gestolen worden, maar probeer deze gedachten maar eens aan je ouders te verklaren.