XXL Nutrition

Wat heb jij vandaag te klagen?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik heb me 2 keer gesneden bij het scheren, gebeurt normaal nooit :fuu:

Dat het vandaag in mijn kamer 28 graden was....en het alleen maar erger wordt van de zomer:mad:

eigenlijk een x helemaal niets:D geweldig weekend gehad met mijn meisje dus...ohja misschien toch, ik heb nu nachtdienst...:fuu:

Hele drukke dag vandaag en dus ws wéér geen tijd om te trainen.Gaat al een week zo.:mad:

Afgelopen zaterdag een zonnesteek opgelopen ben ik bang. Vanaf die nacht tot gisteren constant alles uitkotsen, barstende koppijn, gisterenavond nog flauwgevallen, zeer snelle hartslag. Beetje minder dus allemaal. :o Vandaag dus nog maar even een rustdagje nemen wat betreft het trainen..

Uit met mn vriendin.
Ik hoop gewoon dat het nog goed komt.. Anders is het wel heel zwaar k*t :)

da's mooi, loopt er tenminste weer een vrij neukertje rond :doggy: :thumb:

.
.
.
.
.
.
.
..
.
.

glapje hé , sorry maat .. uit met vriendin is k*t natuurlijk :mad:
Hehe, maakt niet uit :o
Weet gewoon niet zo goed wat ik moet doen.. Wachten totdat zij iets laat horen of zelf gewoon snel initiatief tonen?

Ik ga volgend jaar denk ik van richting veranderen, heb ik een ****ing jaar verspild voor niets...

Ik ga volgend jaar denk ik van richting veranderen, heb ik een ****ing jaar verspild voor niets...
ik heb 3 maanden financie- en verzekeringswezen gestudeerd, dan direct gestopt :p echt saai.
In september ga ik Hogeschool sport, dat interesseert me meer dus zal wel vol te houden zijn :D
Heb ondertussen wel een jaartje gewerkt, dus echt verspild is het voor mij niet :)

Gast.. maak hetzelfde mee. Niet dat ik van richting ga veranderen, maar ik verkloot mijn jaar hier. 1e Semester was een flater, en met de gedachte het beter te doen in het 2e, startte ik 3 weken geleden te studeren. 1 examen later is mijn zelfvertrouwen zo groot als een aziatische lul. Overmorgen examen en ik voel het nu al aan mijn grote teen: dit komt niet goed.

Ik weet dat ik amper kans heb op slagen, dus ik wil opgeven voor deze examenperiode. Het kan me gestolen worden, maar probeer deze gedachten maar eens aan je ouders te verklaren.

me oma's organen houden er langzaam mee op :(

ik heb 3 maanden financie- en verzekeringswezen gestudeerd, dan direct gestopt :p echt saai.
In september ga ik Hogeschool sport, dat interesseert me meer dus zal wel vol te houden zijn :D
Heb ondertussen wel een jaartje gewerkt, dus echt verspild is het voor mij niet :)
ja, dan heb jij tenminste nog iets nuttigs gedaan. :)

Gast.. maak hetzelfde mee. Niet dat ik van richting ga veranderen, maar ik verkloot mijn jaar hier. 1e Semester was een flater, en met de gedachte het beter te doen in het 2e, startte ik 3 weken geleden te studeren. 1 examen later is mijn zelfvertrouwen zo groot als een aziatische lul. Overmorgen examen en ik voel het nu al aan mijn grote teen: dit komt niet goed.

Ik weet dat ik amper kans heb op slagen, dus ik wil opgeven voor deze examenperiode. Het kan me gestolen worden, maar probeer deze gedachten maar eens aan je ouders te verklaren.
Dus je gaat volgend jaar gewoon hetzelfde doen, heb je te weinig gedaan of interessert de richting je niet?

haha, dat weten ze niet. achterlijke ziekenhuizen in Duitsland, wat een bende daar. ze ligt al ruim 2 weken in het ziekenhuis en dit is de eerste diagnose.

maar dat vertellen ze dan ook niet tegen de familie maar nee hoor alleen de patient zelf, die tegen de 80 is. echt ik kan daar woedend om worden. dat systeem in Duitsland klopt geen kant van.

last van mn onderarm :fuu: ben ik van glas ofzo?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven