MuscleMeat

Wat heb jij vandaag te klagen?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Tijdens het slijpen vloog er een las spetter in me neus :mad:. Tijdens het uithalen bloedneus.

Heb mn wc dichtgescheten en krijg m niet meer ontstopt......:o

ik heb me net onder de douche tijdens het scheren in me zak gesneden. bloeden als de mofokker!

Ben te laat opgestaan vandaag:mad:

Moet nog stemmen, maar waarop?

Nee haha, had een stuk gelast en daarna beetje bijslijpen en die las spetters eraf halen. Maar zat net bij een hoekeinde en die spetters kaatsen daar van af :o.

Mmm lekkah hahaha heb wel eens een een hele dikke vloeibare metaalspetter tijdens het snijbranden in me bilspleet gekregen.Omdat me college altijd te vroeg in het smeltbad zuurstof ging toevoegen dan gaat het dus enorm spetteren/knallen.Dus toen ging ik ff staan hakken hehe.Resultaat 3 dikke blaren in me bilspleet!

Kan door de regen niet in mijn tuin werken. Onkruid staat al meter hoog.
Training ligt al maand stil, morgen opnieuw aan de slag.

Regen, school.... duurt nog te lang voordat ik kan trainen

Gisteren zware beentraining gedaan + daarna 5km gaan lopen.
Constante pijn in m'n benen :(

Ik krijg potverdomme een onderdeel niet meer van mijn blender af doordat ik het er verkeerd heb opgedraaid. Dat ding van Kenwood werkt prima maar de constructie is echt ****ing retarded. Zal ik 'm gewoon verrot gooien en daarmee deze bron van zware ergernis in één keer oplossen?

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Ik krijg potverdomme een onderdeel niet meer van mijn blender af doordat ik het er verkeerd heb opgedraaid. Dat ding van Kenwood werkt prima maar de constructie is echt ****ing retarded. Zal ik 'm gewoon verrot gooien en daarmee deze bron van zware ergernis in één keer oplossen?

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Ik zeg; doen.

Waarschijnlijk krijg je er later wel spijt van, maar dat ene moment dat je hem in stukken smijt gaat heel goed voelen.:)

Stond net onder stroom GVD...:mad:

gvd weer last van mn onderarm

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven