Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

) Die dan bijvoorbeeld........Nee hoor, beneden kan ik niet m'n laptop aansluiten omdat ze niet de moeite hebben genomen om hier een stekkerdoos aan te sluiten, of hoe je zo'n ding ook in het NL noemt.stekker van laptop kwijt?
Nog 15 minuten... dan gelukkig naar huis(Niets te klagen dus)

Gewoon houden. Draai er een drol in en het is meteen kunst!Ik krijg potverdomme een onderdeel niet meer van mijn blender af doordat ik het er verkeerd heb opgedraaid. Dat ding van Kenwood werkt prima maar de constructie is echt ****ing retarded. Zal ik 'm gewoon verrot gooien en daarmee deze bron van zware ergernis in één keer oplossen?
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
Ik voel met je mee, zonder blender kan je eigenlijk net zo goed meteen de stekker uit je leven trekken.Ik krijg potverdomme een onderdeel niet meer van mijn blender af doordat ik het er verkeerd heb opgedraaid. Dat ding van Kenwood werkt prima maar de constructie is echt ****ing retarded. Zal ik 'm gewoon verrot gooien en daarmee deze bron van zware ergernis in één keer oplossen?
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
Rechter wijsvinger kapot.... Moest weer aan elkaar gelijmd worden. Kan nu niet met me vinger op de muis drukken.

Als ik dat doe word ik altijd super moe in mn linker arm..
Haha, ik ben links van mezelfAls ik dat doe word ik altijd super moe in mn linker arm..
. Komt wel goed.huh? "volgens mij Clein" ?volgens mij Clein was het een beetje vreemd maar wel lekker![]()

volgens Clein was het een beetje vreemd maar wel lekker![]()
Haha, ik ben links van mezelf. Komt wel goed.
huh? "volgens mij Clein" ?![]()
jezweetzelluf 
Ah, haha.

+1
ik was alleen me pc verplaatsen en ik moest me shirt al uit doen of ik dreef wegh![]()
ff stiekem flexxen voor de ramen![]()

Ik kom net van de gym, hebben die honden die airco uitstaan.
Mn shirt was gewoon helemaal doorweekt, en dan moet je nog in de regen naar huis lopen terwijl het ****ing warm is, niet normaal.