XXL Nutrition

Wat heb jij vandaag te klagen?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik heb vandaag te horen gekregen dat mijn kleine nichtje misbruikt is. (ze is nu 13 jaar, en toen het gebeurde was ze 8-9 jaar)

Zo iets maakt je echt enorm boos en er vliegen gedachtes door je hoofd die je beter niet kunt hebben.

Ik heb vandaag te horen gekregen dat mijn kleine nichtje misbruikt is. (ze is nu 13 jaar, en toen het gebeurde was ze 8-9 jaar)

Zo iets maakt je echt enorm boos en er vliegen gedachtes door je hoofd die je beter niet kunt hebben.
Damn... een bekende of weet je niet wie het was?

Ik denk niet dat ik geschikt ben voor het paaldansen met mijn lichaam.:P

ja, thomas is een dikke endo :)

neem mij ik ben een buffe ecto. gemaakt voor paaldansen :D

over de pix, gewoon posten. hier op DBB zijn we erg sociaal tegenover paalsdansende vrouwen!

waarom doe je dan zoiets? vieze nederlander:mad:

edit: ow ****, dit is niet om mee te lachen

Ik neem hoerenlopers sowieso niet serieus, je kan er ook niets aan doen dat er iets mis met je is.:)

:roflol:

Leeftijd: 18

Blijf jij maar lekker aan je pik trekken of kleine meisjes in je kelder misbruiken, verrekte k*tbelg. :D

Ik zou er een grap over kunnen maken, maar doe het niet.
Zoiets is natuurlijk afschuwelijk om mee te maken in je leefomgeving. Ik zou gek worden als het bij mijn nichtje was gebeurd. sterkte.

ja, thomas is een dikke endo :)

neem mij ik ben een buffe ecto. gemaakt voor paaldansen :D

over de pix, gewoon posten. hier op DBB zijn we erg sociaal tegenover paalsdansende vrouwen!

Zolang dr n beetje spier aan je lichaam zit ben je al gemaakt voor te paaldansen :P dus dat komt wel goed...

diarree :(

Ah damn, sterkte dude! :(
Vieze zieke mensen ook.

Ik zou er een grap over kunnen maken, maar doe het niet.

Het is toch vreemd dat je de ene dag nog zo'n grap maakt en dat je er de volgende dag mee geconfronteerd wordt...

Zoiets is natuurlijk afschuwelijk om mee te maken in je leefomgeving. Ik zou gek worden als het bij mijn nichtje was gebeurd. sterkte.

Bedankt. En ja, het is inderdaad niet goed voor je gemoedsrust. Het liefst zou ik hem gewoon opzoeken, maar dat zou dan weleens verkeerd af kunnen lopen. En ik heb zelf twee kinderen die ik niet graag in de steek laat.

Mijn oudere zus heeft een aantal jaar geleden een relatie met iemand gehad, die dus blijkbaar mijn nichtje misbruikt heeft (is er pas bij de jeugdzorg uitgekomen). Dus ja, je zou kunnen zeggen dat het een bekende is. Al heb ik geen idee waar hij momenteel verblijft. Ik heb hem al jaren niet meer gezien of gesproken.

Mijn oudere zus heeft een aantal jaar geleden een relatie met iemand gehad, die dus blijkbaar mijn nichtje misbruikt heeft (is er pas bij de jeugdzorg uitgekomen). Dus ja, je zou kunnen zeggen dat het een bekende is. Al heb ik geen idee waar hij momenteel verblijft. Ik heb hem al jaren niet meer gezien of gesproken.

houden zo !

beste voor jou, lijkt mij.

Ah ok, wel respect dat je niet onmiddelijk naar m opzoek gaat.:p

Heeft je nichtje er iets aan overgehouden? Mentaal dan?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven