Paris
Ripped Bodybuilder
- Waardering
- 455
- Lengte
- 1m70
- Massa
- 55kg
- Vetpercentage
- 22%
Hahaha.
Nee.
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
toevallig een laptop? zo nee zou ik je voeding of harde schijf vervangen
hmmm ja anything will do the job als je alleen maar hoeft te dbb'en. maar hoor je ook een soort click als ie uitvalt?Nee gewoon een normale, maar dat ding is ook al 10 jaaar oud ofzo, misschien tijd voor een nieuwe? hahahahha

hmmm ja anything will do the job als je alleen maar hoeft te dbb'en. maar hoor je ook een soort click als ie uitvalt?

Maar wel op de unif in gent
btw, welkom, wat zijn je doelen![]()

Ik denk dat hij te warm wordt, haal de stof eens van binnen eruit, wel eerst uitzetten uiteraard.Nee hij valt uit alsof je de uitknop ingedrukt houd. echter blijft de aan/uitknop gewoon branden![]()
Haha. Nee. Wrong again.
En tzou de duizendste keer zijn dak die typ, dus dat gaan we niet doen.![]()
Ahh **** off.
QUOTE:
di 8 jun 2010 23:06
,
Dat ik niks post daarover, wil niet zeggen dat ik niet kan lezen. Ik fitness en dans en doe er kickboks bij (niet meer vaak though) Ik heb voorlopig niets toe te voegen aan de tips, that's all.
Pas begonnen met een eetschema ook. Happy?

Ahh **** off.
QUOTE:
di 8 jun 2010 23:06
,
Dat ik niks post daarover, wil niet zeggen dat ik niet kan lezen. Ik fitness en dans en doe er kickboks bij (niet meer vaak though) Ik heb voorlopig niets toe te voegen aan de tips, that's all.
Pas begonnen met een eetschema ook. Happy?
hahahha 
Nee hij valt uit alsof je de uitknop ingedrukt houd. echter blijft de aan/uitknop gewoon branden![]()

moest net de auto van de buurman aanduwen, toen startte hij; trok vervolgens super hard weg; gevolg: ik viel achter de auto![]()