AndroidHealthClinic

Wat heb jij vandaag te klagen?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Eigenlijk heb ik op dit moment niks te klagen ???

120 euro boete voor te hard rijden het zijn gewoon een stelletje t*ring lijers, hoop dat die agent neergeschoten word en langzaam sterft

Laatst bewerkt:

Ahh **** off.

QUOTE:
di 8 jun 2010 23:06
,
Dat ik niks post daarover, wil niet zeggen dat ik niet kan lezen. Ik fitness en dans en doe er kickboks bij (niet meer vaak though) Ik heb voorlopig niets toe te voegen aan de tips, that's all.

Pas begonnen met een eetschema ook. Happy?

Ahh **** off.

QUOTE:
,
Dat ik niks post daarover, wil niet zeggen dat ik niet kan lezen. Ik fitness en dans en doe er kickboks bij (niet meer vaak though) Ik heb voorlopig niets toe te voegen aan de tips, that's all.

ok:rolleyes:

Ahh **** off.

QUOTE:
,

:D hahahha :roflol:

edit: wat is nou je doel?

Zwaar last van beide tennisarmen.Training deed echt vet pijn vanmorgen.

nog steeds ongelovelijke spierpijn in me quads en glutes. van eergisteren squats

net moest ik enorm nodig scheiten. zit ik lekker op de plee, hoef ik niet meer :mad:

ohwja en het is al 6 dagen hetzelfde kudt weer: bewolk, vochtig, warm

Wat een cholera weer.

moest net de auto van de buurman aanduwen, toen startte hij; trok vervolgens super hard weg; gevolg: ik viel achter de auto :(

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven