je mag blij zijn dat het niet 2 -0 voor denemarken is
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
je mag blij zijn dat het niet 2 -0 voor denemarken is
Haha idd, Rommedahl was ook weer meedogenloos goed.je mag blij zijn dat het niet 2 -0 voor denemarken is

Ja haha
wat een mooie kopbal zeg 
Heb me potverdomme echt gruwelijk opengehaald tijdens het scheren net.![]()

Het is al een litteken, daarom haal ik mezelf ook iedere keer op die plek open.

M'n lul is een beetje opgezwollen en ik heb vette last van mijn rechterbeen. Blijkbaar toch iets verkeerd gaan.
); En ook het stoten ging uiteraard erg hard, al heb ik daar nog nooit eerder last van gehad)Gisteren een behoorlijk lange dag gehad als je begrijpt wat ik bedoel. (10:30 : 23:30 -> in combinatie met wat speed en xtc en genoeg gewillige dames, kan dus best vermoeiend zijn. Maar daar de dames allemaal nuchter waren en het mij op de gehele dag maar twee keer is gelukt om te spuiten, werd het dus ook weleens geprobeerd om het met de hand af te maken. Dat zal wel niet goed zijn geweest (ze moesten echt hard sjorren); En ook het stoten ging uiteraard erg hard, al heb ik daar nog nooit eerder last van gehad)
ouwe playert!

Ach ja, dat hebben bejaarden wel vaker hoor, vindt het sowieso nog kras van je dat je als stuk antiek nog weet wat een stoplicht überhaupt is, en niet denkt dat er weer invasie van Duitsers op komst is als het licht weer op groen gaat.stond voor een stoplicht en achter een andere auto, waar een wijf in zat met een volle bos haar. wordt ik altijd echt geil van. ze keek in de achteruit spiegel (leek het iig op) dus ik ging een beetje zwaaien en airkisses geven. paar minuten later haal ik haar in, kijk om, zit er zo'n dikke dude met een dikke bos haar achter het stuur. gvd!
![]()