- Waardering
- 1.077
- Lengte
- 1m78
feli ouwe trekpik

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

zeker dat jij ook geen marokkaan bent want ik snap geen hol van wat je net gezegd hebt; allah akbar!!!1!one!
.Verdomme net mijn BONUSKAART kwijtgeraakt...nou is dat niet het ergste maar wel dat de mensen achter me bij de kassa 'niks hadden gevonden'. Een hoofddoek liet zogenaamd 'haar' pasje zien maar omdat ik zo brak ben als wat dacht ik zal wel en het is geen 1000 euro biljet maar BONUSKAART dus liegen ?¿¿¿
Maar mijn verloren pasje is een medewerkerspasje en heeeeeel toevallig had die hoofddoek dat ook helaas dacht ik pas 5 minuten later dat er een naam op staat...Had ik dat maar even eerder bedacht....verdomme. VERDOMMMEEEEEE.
Conclusie ? Gelukkig Wilders gestemd.

Noem het maar een "rust" dag met die k*t toetersAls jij er niks van snapt wie is dan de buitenlander ? Heb deze dag trouwens maar gemaakt tot rust dag...hele dag voetbal kijken.

jijAls jij er niks van snapt wie is dan de buitenlander ? Heb deze dag trouwens maar gemaakt tot rust dag...hele dag voetbal kijken.

Wilders is voor dat iedereen de Nederlandse taal volledig beheerst. Dus een domme keuze van jou
---------- Toegevoegd om 09:57 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 09:52 ----------
OT: ik heb me enkel verzwikt en morgen heb ik eindpresentatie van mijn stage. en ik moet nog zon beetje de hele presentatie inrichten!

lekkere backup. ik zie de fout nu ook ja 
Wilders is voorstander dat iedereen de Nederlandse taal volledig beheerst. Dus een domme keuze van jou
---------- Toegevoegd om 09:57 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 09:52 ----------
Omdat ik de Nederlandse taal niet volledig beheers ? Ik neem aan dat Wilders wil dat een ieder de taal beheerst want VOLLEDIG beheersen is mijns inziens onmogelijk.

Lekker bijdehand. Dat klopt, want niemand beheerst zijn taal volledig. Maar in ieder geval wel beter dan die post
Verder ga ik niet met je in discussie![]()
het probleem is dat je een stinkende mocro bent die zich blank wil voordoenHeb je nou werkelijk problemen met een stukje tekst wat niet 100% correct getikt is ? Of is het probleem in werkelijkheid dat ik aangaf op Wilders te hebben gestemd ?
Einde discussie.

Heb je nou werkelijk problemen met een stukje tekst wat niet 100% correct getikt is ? Of is het probleem in werkelijkheid dat ik aangaf op Wilders te hebben gestemd ?
Einde discussie.
Ja wie zegt hier dat wij accepteren dat je een mocro bent.