- Waardering
- 447
Die puist op je voorhoofd mag je best wel uitknijpen hoor!
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
dat is me schoonheidspukkeltje chicks lovin itDie puist op je voorhoofd mag je best wel uitknijpen hoor!
Nee hoor dit gaat ws uit als mijn eigen waakvlammetje uit is, of klink ik nu hopeloos naief?

Klopt.Het leven met bekjam is erg zwaar en daarom heeft ze een weekje langer vakantie gehouden in d'r eentje.![]()
Nederlandse groente moet je juist roken en zo, je weet t0g!![]()

Juist wel, vooral als je verkouden bent, als je dan gaat hoesten wordt je nog veel meer stoned, althans dat was mijn ervaring.Juist wel, vooral als je verkouden bent, als je dan gaat hoesten wordt je nog veel meer stoned, althans dat was mijn ervaring.

Waarom zou je willen genezen als je stoned bent, denk dat je niet genoeg rookt.Het is de bedoeling om te genezen en niet om stoned te worden
Wat je wel kan doen is een shotje jägermeister zuipen.

examens gedaan en ik zit weer in dat apres-examen gat![]()
Geen hol te doen en (nog) geen vakantiewerk :/
Normaal ben ik half de dag aant leren of beetje aant werken met de verbouwingen. Maar examens zijn gedaan en het verbouwen is ook klaar :/ 
Ja tuurlijk, maar dat doe ik sowiesoNormaal ben ik half de dag aant leren of beetje aant werken met de verbouwingen. Maar examens zijn gedaan en het verbouwen is ook klaar :/
Joh ik verveel me dood?
Normaal zou ik wat starcraft 2 doen, maar die beta ligt tijdelijk stil![]()

Dat is een optie, maar ik wil slaloms maken op een piste, en ik wil lente als in de ogen van de tandartsassistente.
heb je geen vrienden fzo?
Oké wrs niet, dus ga gewoon op straat en spreek random chicks aan, kan je hele dag liggen beuken![]()

Ach ja .. ik ga je advies opvolgen en random chicks zoeken 
Dat is een optie, maar ik wil slaloms maken op een piste, en ik wil lente als in de ogen van de tandartsassistente.