- Waardering
- 1.077
- Lengte
- 1m78
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Morgen zal die wel weer waker zijn
Meisje dat ik zag zitten/mee date wil vrienden blijven ... zucht![]()

Je bent te lief voor haar.Meisje dat ik zag zitten/mee date wil vrienden blijven ... zucht![]()
Meisje dat ik zag zitten/mee date wil vrienden blijven ... zucht![]()
<----Meisje dat ik zag zitten/mee date wil vrienden blijven ... zucht![]()
ik ben gewoon te lief.. * zoekt het versier topic van Loo * http://forum.dutchbodybuilding.com/f21/grote-versier-meisje-topic-131779/ 

ik heb net ontdekt dat ik een scheurtje heb vanachter in men jeansbroek![]()

Ik krijg steeds meer zin om weer eens goed te gaan stuiteren op een hardcore feest...

:'( geneens een waarschuwingCopyright materiaal, is niet gratis, bieden we hier dus ook niet gratis aan.
-------
Deze overtreding is 1 punt(en) waard. Bij het bereiken van 7 overtredingspunten volgt een automatische en permanente ban.

Ik ben inderdaad aan het twijfelen om daar ook heen te gaan en het nodige snoepgoed te nuttigen. Eens lekker ouderwets losgaan. (en volgens de huidige planning heb ik de kinderen dat weekend ook niet, dus hoef ik ook nergens rekening mee te houden)
Alles komt in principe goed uit om te gaan, maar eigenlijk wil ik geen snoepgoed meer gebruiken.![]()
ik ga in ieder geval 'denk' ik ook wel wat lekkere snoepjes meenemen.Er zal vast wel iemand zijn die dat heeft ja.