XXL Nutrition

Wat heb jij vandaag te klagen?

Status
Niet open voor verdere reacties.
:roflol:

DBB, de plek voor dit verhalen en epic reacties :)

Meisje dat ik zag zitten/mee date wil vrienden blijven ... zucht :)

ben nu echt ziek :(

ik heb net ontdekt dat ik een scheurtje heb vanachter in men jeansbroek :fuu:

Ik krijg steeds meer zin om weer eens goed te gaan stuiteren op een hardcore feest...

het is mooi weer en ik zit binnen :(

Copyright materiaal, is niet gratis, bieden we hier dus ook niet gratis aan.
-------

Deze overtreding is 1 punt(en) waard. Bij het bereiken van 7 overtredingspunten volgt een automatische en permanente ban.
:'( geneens een waarschuwing
ik wist geneens dat het niet mogt :(

Ik ben inderdaad aan het twijfelen om daar ook heen te gaan en het nodige snoepgoed te nuttigen. Eens lekker ouderwets losgaan. (en volgens de huidige planning heb ik de kinderen dat weekend ook niet, dus hoef ik ook nergens rekening mee te houden)

Alles komt in principe goed uit om te gaan, maar eigenlijk wil ik geen snoepgoed meer gebruiken. :o

Laatst bewerkt door een moderator:
Ik ben inderdaad aan het twijfelen om daar ook heen te gaan en het nodige snoepgoed te nuttigen. Eens lekker ouderwets losgaan. (en volgens de huidige planning heb ik de kinderen dat weekend ook niet, dus hoef ik ook nergens rekening mee te houden)

Alles komt in principe goed uit om te gaan, maar eigenlijk wil ik geen snoepgoed meer gebruiken. :o

Nja, snoep is niet gezond hé. Maar je mag af en toe wel eens snoepen hoor :D ik ga in ieder geval 'denk' ik ook wel wat lekkere snoepjes meenemen.

Heeft er iemand haxx voor spss?:p

**** net iets aan het demonteren met een grote baco.

Met een epic beweging, stomp ik me zelf keihard voor me smoel.
Een blauwe smoel heb ik nu.

Me tande zitten er gelukkig nog in.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven