AndroidHealthClinic

Wat heb jij vandaag te klagen?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Die kipfilet is zo vreselijk ranzig.. niet te filmen !

toen datk naar school reed zag ik een katje lopen en een mong**l had aluminiumfolie rond het hoofdje gedaan .. :mad:

Laatst bewerkt:
Dat ze gdvr van tevoren heben gezegd dat iOS 4 gewoon te jailbreaken is en na update blijkt dat voor de 3Gs niet te gelden :mad:

Haal je dat er toch af en geef je die mong**l een paar kletsen?

Haal je dat er toch af en geef je die mong**l een paar kletsen?

ik zag alleen het katje , niemand zga ik in de buurt lopen . ik probeerde maar dat katje begonnen te schreeuwen en liep aan volle vaart weg in een gracht :P
wou er wel achterlopen maar anders ging ik te laat zijn voor mijn examen

ik zag alleen het katje , niemand zga ik in de buurt lopen . ik probeerde maar dat katje begonnen te schreeuwen en liep aan volle vaart weg in een gracht :P
wou er wel achterlopen maar anders ging ik te laat zijn voor mijn examen

O oke dan maar een dood katje zal echt niet te laat op mijn examen komen:D

K*tschouder, kan potverdomme niets hebben.

3 uit 4 wedstrijden verkeerd gokken vandaag :D

Tantoe veel te warm en benauwd in tha gym..

Haha, lekker dan.

OT: Overslapen, nu lekker snel naar mn werk lopen en misschien maar een uur te laat zijn :/

Het is wel een lekker wandel weertje. :)

OT; Ik zit nog maar anderhalf uur op mijn werk, en heb nu al totaal geen zin meer.

eigenlijk mag ik met dit mooi weer niet klagen.

OT: een prehistorisch labelprintertje ****ed mijn hele pc :fuu:
oh en heb me verslapen omdat mijn mobiel wekker dienst weigerde...........

BlackBerry zeker, afgelopen weken ook een aantal keer gehad.
Sta je in de winkel te tieren tegen zo'n snotneus, omdat je je al 4x hebt verslapen, en dan zeggen ze doodleuk: Ja meneer, dan moet u een harde reset uitvoeren, dan moet hij het weer doen. Dan doet hij het ook wel weer, maar daar heb je weinig aan als je 9 uur wakker wordt, als je dan al achter je bureau had moeten zitten :)

BlackBerry zeker, afgelopen weken ook een aantal keer gehad.
Sta je in de winkel te tieren tegen zo'n snotneus, omdat je je al 4x hebt verslapen, en dan zeggen ze doodleuk: Ja meneer, dan moet u een harde reset uitvoeren, dan moet hij het weer doen. Dan doet hij het ook wel weer, maar daar heb je weinig aan als je 9 uur wakker wordt, als je dan al achter je bureau had moeten zitten :)

HTC HD2 :o

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven