Fitness Seller

Wat heb jij vandaag te klagen?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Iphone hou op man.. in mijn klas loopt zo'n jochie er heel de dag mee te klooien :o

Trouwens wie mij kan helpen verdient heel veel karma.. maar liefst 6 punten
Ik moet een klasgenoot interviewen en dan een biografie schrijven moet 20 vragen zijn maar heb er maar 9..

hoe kan je jezelf omschrijven
heb je broers of zussen
wat zijn je hobbies
waar heb je een hekel aan
beoefen je een sport
wat wil je later worden
wat is je muziek voorkeur
en moet je je best doen op school zoja waarvoor
ben je gelovig

Algemene tip; bij een biografie moet je dus ook vragen stellen over zijn verleden. Dus bv; waar heb je vroeger op school gezeten? Ben je vaak verhuisd? Wat waren je favoriete tv programmas vroeger, wat zijn ze nu? Etc, etc.

Biografie schrijven voor iemand van 15. Baarmoeder - kleuterklas - middelbare school. Niet veel boeiends. Hebben ze geen normale opdracht ?

Iphone hou op man.. in mijn klas loopt zo'n jochie er heel de dag mee te klooien :o

Trouwens wie mij kan helpen verdient heel veel karma.. maar liefst 6 punten
Ik moet een klasgenoot interviewen en dan een biografie schrijven moet 20 vragen zijn maar heb er maar 9..

hoe kan je jezelf omschrijven
heb je broers of zussen
wat zijn je hobbies
waar heb je een hekel aan
beoefen je een sport
wat wil je later worden
wat is je muziek voorkeur
en moet je je best doen op school zoja waarvoor
ben je gelovig

1. Hoe heet je?
2. Hoe oud ben je?
3. Waar ben je geboren?
4. Vertel iets over je ouders, achtergrond, milieu. Wat voor jeugd heb je gehad?
5. Wat voor werk doe je, welke bezigheden heb je, wat zijn je hobby's?
6. Wat is je grote liefde?

Uiterlijk
1. Hoe zie je eruit? Wat is er bijzonder aan je? (Kleding, kapsel, sieraden enz.)
2. Uiterlijke kenmerken die je tegenkomt in het script (dat is het verhaal over jou leven).
3. Welke invloed heeft je uiterlijk op je gedrag?
4. Wat zeggen anderen over je uiterlijk? (Aan de hand van het script verzinnen.)
5. Wat zeg je zelf over je uiterlijk in het script?

Karakter
1. Wat zijn je goede eigenschappen?
2. Wat zijn je slechte eigenschappen?
3. Wat zeggen anderen over jouw karakter?

Allerlei
1. Wat is je beroep/ je bijbaan?
2. Waar ga je uit?
3. Naar welke tv-programma's kijk je en welke radiozender beluister je?
4. Welke goede doelen steun je?
5. Wat zij je hobby's?
6. Wat zijn je favoriete winkels?
7. Wat is je favoriete muziek?
8. Welke spelletjes speel je het liefst?
9. Welk geloof hang je aan?
10. Op welke politieke partij stem je/ zou je willen stemmen?

Helden :).. heel erg bedankt.. karma voor dit :D

Eigenlijk niks te klagen.. WTF ?????????

Heb nu wel wat te klagen. Net me been in gesmeerd met tigerbalsem, ga ik daarna met mijn hand over mijn gezicht heen. Me hele ****in kop staat in de fik nou.

facking verstopte neus!!!:fuu:

niet klagen maar dragen

Dus ga ik vandaag langs bij randstad om mijn werkdagen tijdens het jaar op te eisen, zeggen ze dat er al meer dan 20 man mij voor is en dat ze telkens het rijtje afgaan met bellen voor wie kan komen ipv mij bovenaan te zetten en telkens mij te bellen..

ze waren 10 x zo moeilijk als in eerste zit!
Ik heb wel hard geprobeerd! Zelfs tot de laatste gebleven voor economie. In de hoop dat ik plots het antwoord ging weten op vragen die ik niet eens begreep :')
Vakantiejob was wel lekker! Wou dat ik nog een weekje langer kon blijven. Domme 23 dagenregel ook.
Heb jij wel een vakantiejob gedaan? of gooien die rijke ouders van je nog altijd geld naar je hoofd :D

Rijke ouders? ??? Als je ze vindt stuur je ze maar langs, ik moet die van mij alleszins niet om extra centen komen vragen. ;) Maar nee, geen vakantiejob gedaan, lage kosten. ;) En ga aub zo snel mogelijk weg bij Randstad. Betalingsproblemen, slechte communicatie, een half jaar later een dag loon moeten terugbetalen omdat ze menen dat je x aantal uren te weinig zou gewerkt hebben, ... Nooit last van gehad?

Ik had twee herexamens, recht en frans. Ze waren ook iets moeilijker, maar niet veel. Recht geslaagd maar frans maar 1/3e ingevuld ofzo want de rest zag er (heb eens gekeken met 1 oog :rolleyes:) moeilijk uit en ironisch genoeg heb ik nog 5/20. En dat nadat ik in juni ook al niet meedeed. Misschien dus kunnen halen als ik niet een half uur na de start van het examen had afgegeven. :roflol:
Ahja, eind september klasje eerstejaars uitzoeken met de lekkerste chicks en daar ga ik dan terug frans van het eerste jaar volgen, nu toch eens naar de les gaan. :rolleyes:

Net teweten gekomen dat ik maar 48 van de 60 studiepunten heb behaald in mijn 2e jaar. Ik baal enorm, had verwacht al men vakken in 2e zit gewoon te behalen (en naar mijn gevoel had ik dat ook gedaan), en niet slechts 1.

Anyhow heel men dag naar de klote en voel me klote en kon niet slapen, alles komt even samen, blessureleed dat nu al een jaar duurt, en nog wat emoshit.

:(

Server naar de klote, spier in m'n nek verrekt, k*tschouder blessure... kortom: :fuu:

Dat ik nog tot 7 uur moet werken!!!
Heb ik der weer 10,5 uur opzitten.
En ik pas kwart voor 8 in me nest lig, omdat die klote auto's sochtends zo ****ing traag rijden.

Dat ik nog tot 7 uur moet werken!!!
Heb ik der weer 10,5 uur opzitten.
En ik pas kwart voor 8 in me nest lig, omdat die klote auto's sochtends zo ****ing traag rijden.

Neejoh :eek: 04:59
Ik klaag dat ik nu al wakker moet zijn en om half 8 naar school moet gaan fietsen.
En dat ik gym heb dat ik dan weer kcals verbrand dus minder energie over heb voor mijn hardcore training

Wat het allemaal weer goed maakt is dat ik nog maar 43 karma puntjes nodig heb.

nu al wakker, omdat ik ff taxi moet spelen.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven