AndroidHealthClinic

Wat heb jij vandaag te klagen?

Status
Niet open voor verdere reacties.
pl**ris slome pc's hier op de werkvloer...duurt 2 min voordat dbb geladen is! Dit is toch geen werken op deze manier!

me lens zit vast in me oog en krijg hem er amper uit, waardoor me oog afsterft en dat terwijl ik al 3 jaar lenzen draag..

Rijke ouders? ??? Als je ze vindt stuur je ze maar langs, ik moet die van mij alleszins niet om extra centen komen vragen. ;) Maar nee, geen vakantiejob gedaan, lage kosten. ;) En ga aub zo snel mogelijk weg bij Randstad. Betalingsproblemen, slechte communicatie, een half jaar later een dag loon moeten terugbetalen omdat ze menen dat je x aantal uren te weinig zou gewerkt hebben, ... Nooit last van gehad?

Ik had twee herexamens, recht en frans. Ze waren ook iets moeilijker, maar niet veel. Recht geslaagd maar frans maar 1/3e ingevuld ofzo want de rest zag er (heb eens gekeken met 1 oog :rolleyes:) moeilijk uit en ironisch genoeg heb ik nog 5/20. En dat nadat ik in juni ook al niet meedeed. Misschien dus kunnen halen als ik niet een half uur na de start van het examen had afgegeven. :roflol:
Ahja, eind september klasje eerstejaars uitzoeken met de lekkerste chicks en daar ga ik dan terug frans van het eerste jaar volgen, nu toch eens naar de les gaan. :rolleyes:

:roflol: nee hoor, ik heb nog als interimmer voor randstad gewerkt en ze betaalden me steeds op tijd uit.
Nu ook gewoon netjes om de 2 weken. Normaal krijg ik vrijdag weer wat money op mn bankrekening :D moesten die k*tbanken op de beurs nu nog eens willen crashen ipv de hele tijd stijgen zou ik eindelijk eens op de beurs kunnen stappen. Mijn zus heeft het gedaan nog voor kbc die 20 % op 1 dag haalde.
Ze heeft haar kapitaal bijna verdriedubbeld ofzo.. Daar kan ik dus zo jaloers op worden hé. Zij verdient dat niet want ze kent geen fluit van de beurs, ik ook niet zo veel maar toch meer als haar en ik verdien het veel meer als haar!

Ik hoop wel dat randstad me veel opbelt tijdens het jaar want met een vakantiejob op zich kom ik dus niet toe :') en dan heb ik wrs het meest verdient van iedereen dat ik ken en die ook een vakantiejob gedaan heeft :')
We krijgen wel geen maaltijdcheques terwijl de gewone werknemers die wel krijgen en ze hebben mijn loon verlaagd tenopzichte van vroeger,
maar dat ligt wrs in handen van dat bedrijf zelf en niet van randstad dus tot nu toe geen klagen :p

Dat examen van frans in eerste zit was ook zot moeilijk bij ons, wrs was ik net gebuisd voor frans maar dat werd samengeteld met engels en dat examen was ongelooflijk lekker!
Ik was beter naar de feedback geweest voor mijn punten van engels apart te weten. Mss had ik zelfs 18 of 19 op 20 :D
Jammer dat ze je niet gedelibireerd hebben! 1 vakje gebuisd met 5/20.. dat is toch delibireerbaar of niet?
Ik zou je alleszinds wel delibireren :')
Morgen hebben we rapport.. geen zin om zo vroeg uit mijn bed te stappen.
Wel ironisch want ik had helemaal geen problemen om rond 3.40u uit mijn bed te geraken voor mijn vakantiejob :p
Hoe ga jij eigenlijk naar school? Ze hebben de korenmarkt open gesmeten waardoor ik nu elke dag minstens een kwartier extra nodig heb om op school te geraken :mad: had ik maar een auto ofzo.

ben verkouden. k dacht ff vitamine c opvoeren naar een gram of 5 p/dag maar dat vinden mn darmen minder leuk.

Ghehe paspoort weer gevonden, ben ****ing blij!:D

Met dood bedreigd door een mens maar de politie stond er naast en zei er niets van wtf :fuu:

OKE
Dit is zo :fuu: dat :fuu: er echt meer dan 1 keer in moet :fuu:
Kom ff op me oude middelbare school, want er zitten nog vrienden van me op, dus ik dacht ga ff lang! Kom daar aan, gaan ff koeiehandel spelen ( echt gruwelijk spel hahaha ). Komt opeens me dat vrouwmens naar beneden bij wie ik altijd zo leuk straf uurtjes mocht halen! Ik dacht ga haar ff groeten, hallo zeggen en een praatje maken. Zegt dat mensen opeens ''Ja je moet weg?'' Ik ''Pardon ?'' gaat ze vertellen dat ik niet meer op die school zit en ook niet meer binnen mocht zijn ??? Puur omdat ze een hekel aan me heeft en zwaar k*t. Mocht ook niet ff binnen blijven want die gasten moesten bijna weer naar hun les :fuu:
:fuu: :fuu: :fuu:
Vuile tieves h**r is het gewoon nog steeds.
Zit er niet meer op school word ik alsnog eruit gestuurd :fuu:

Ben helaas nog steeds niet bevallen, dat is wel even het klagen waard dacht ik zo:o

Vrijdagen duren lang, als je uitkijkt naar het weekend!

Net effe een slinger eraan gegeven in de wc op het werk. Deur vergeten vastdoen. Kwam er toch wel een vrouwelijke collega binnen zeker.:fuu:

Ijskast is leeg kom net terug van vakantie moet boodschappen doen-->:fuu:

geen bus deze morgen. Resultaat is dat ik laat op het werk was en nu ook laat moet werken op een vrijdag, terwijl ik anders net vroeg kan stoppen. ****! EN nu heb ik die knappe van op de bus niet kunnen begeilen :p

gewoon een rot dag

Eindelijk weekend... Nu zijn mijn klachten enigzins weg.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven