vrounieluutje
Freaky Bodybuilder
- Waardering
- 456
Uitgeweest naar Noxx met trein, vanmorgen veel te laat thuis dus maar 3 uur geslapen![]()
weggaan met de trein is echt kloten
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Uitgeweest naar Noxx met trein, vanmorgen veel te laat thuis dus maar 3 uur geslapen![]()
dat ik mijn training extreem moest inkorten omdat mijn vriendin zomaar besloot te komen.... maar ze heeft het goed gemaakt. want ik ben ook onder de douche gekomen![]()

Dat ik steeds meer het gevoel krijg dat ik "depressief" begin te raken. Ik krijg steeds meer het gevoel dat ik hetgeen voor mij het belangrijkst is in mijn leven aan het kwijtraken ben en ondanks dat ik dit een hele tijd heb kunnen onderdrukken door er zo min mogelijk aan te denken en afleiding te zoeken, lukt me dat de laatste tijd niet meer en krijg ik ook steeds vaker momenten waarop ik verdrietig ben. (en dan niet alleen wanneer ik erover nadenk, maar ook gewoon tijdens het kijken van bijvoorbeeld een film waarin op dat moment iets gebeurt waardoor ik de tranen in m'n ogen krijg samen met het gevoel dat ik hard moet janken. En dat terwijl hetgeen gebeurt niet eens per definitie verdrietig hoeft te zijn)
![]()

een of ander gestoord wijf rond de 40 die ik inhaalde roept net op de fiets naar me: jaa je haalt me in, je haalt me in, goedzo! En ze begint harder te fietsen, beukt ze hard tegen mijn fiets aan, dus ik ga nog harder fietsen, roept ze : wie is er sneller? wie is er sneller? op een enge toon xD begint ze achter me aan te sprinten, dus ik roep IK! en bedankt he!(mn achterband loopt nu aan) en toen ben ik maar weggefietst, later hoorde ik achter me WAT DOE JE? dat waren dus andere fietsers die werden aangevallen door haar.
tikkeltje vreemd dus...
Ik zal het een beetje meer toelichten, daar er al iemand is die het weer in verband brengt met het gebruik van drugs "Beetje maar van de xtc blijven mate" (karma):
Hetgeen voor mij het belangrijkst is in mijn leven dat zijn mijn kinderen. Als vader zijnde houdt een scheiding in de meeste gevallen in dat je de kinderen een stuk minder te zien krijgt. Ik raak ze dus ook niet echt kwijt, maar daar het contact een stuk minder is en ook de manier waarop veranderd is doet het me dus behoorlijk veel. Als vader zijnde kan je daar helaas niet veel aan doen en zal je er gewoon mee moeten leren leven, maar het is wel echt abnormaal k*t. Uiteraard mogen de kinderen dadelijk vaker komen wanneer ze ouder zijn (ze zijn nu nog <12), maar het doet gewoon enorm veel pijn en ik vraag me af hoe andere vaders hier nu mee kunnen leven.![]()
dat ik mijn training extreem moest inkorten omdat mijn vriendin zomaar besloot te komen.... maar ze heeft het goed gemaakt. want ik ben ook onder de douche gekomen![]()

Ze heeft me dus opeens gebeld en nu gaan we vanmiddag wat doen, ****.

Ik wou net een verkoelende drank nuttigen maar de vrouwen hier hebben ergens opgevangen dat dit voor homo's zou zijn en ze lachten mij uit![]()

Wat ben je toch ook een nepfiguur man. Je hebt principes of je hebt deze niet. Het lijkt me dan ook zeer verstandig dat je voortaan eerst eens goed nadenkt voordat je iets post/zegt.![]()
Moet je gvd zorgen datj een voorraad hebt, mooi weertje trouwens hoeveel heb je er in je tuin staan? van mij groeien als kool

Ik zal het een beetje meer toelichten, daar er al iemand is die het weer in verband brengt met het gebruik van drugs "Beetje maar van de xtc blijven mate" (karma):
Hetgeen voor mij het belangrijkst is in mijn leven dat zijn mijn kinderen. Als vader zijnde houdt een scheiding in de meeste gevallen in dat je de kinderen een stuk minder te zien krijgt. Ik raak ze dus ook niet echt kwijt, maar daar het contact een stuk minder is en ook de manier waarop veranderd is doet het me dus behoorlijk veel. Als vader zijnde kan je daar helaas niet veel aan doen en zal je er gewoon mee moeten leren leven, maar het is wel echt abnormaal k*t. Uiteraard mogen de kinderen dadelijk vaker komen wanneer ze ouder zijn (ze zijn nu nog <12), maar het doet gewoon enorm veel pijn en ik vraag me af hoe andere vaders hier nu mee kunnen leven.![]()
hoeveel vaker mogen ze langskomen als ze ouder zijn dan ?