AndroidHealthClinic

Wat heb jij vandaag te klagen?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Er sloeg een kerel van boven de 70 op mijn kont op mijn werk ???

Als Paris een kerel is dan wordt ik met plezier gay. :roflol:

Zweten tijdens de tentamensssss... Pff absurd!!

Niet uit te houden hier in de hitte.. maar ik wil computeren :(

Je hebt zeker een zieke fantasie nu daarover.
Redelijk hard ja :(

Nee, waarom zou ik daar een zieke fantasie over hebben?
Mijn vraag kwam voort uit welgemeende interesse in jouw welzijn, Paris.
Maar blijkbaar heb je dan een bijzonder welgevormd achterwerk als je een schijndode kan verleiden tot het geven van een klap op je kont.
Dáár zou ik wel eens -gezonde- fantasieen over kunnen hebben btw.
:p

Het is ****ing heet en die k*tventilator blaast in mn ogen zodat ze helemaal droog worden en mn lenzen verkrachten.

:mad:

Jij bent echt te zielig voor woorden. Laten je principes je niet toe om om te gaan met niet- westerse meisjes :roflol:

Haha , wat is het toch ook een dommertje .

---------- Toegevoegd om 20:38 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 20:37 ----------

Ik zal het wel posten hoe mijn politieke visie verandert is na de date en hoe die ging verder(dat wil iedereen weten natuurlijk:rolleyes:), het wordt denk ik wel interessant.
En geslachtsgemeenschap is een paar stappen te ver Foldinator:).

Zodra de date goed is gegaan , dan zijn zeker alle allochtonen wel gelijkwaardig ?

heb net een liesbreuk gekregen onder de douche...

Eerste 2 dagen in t-shirt naar werk, allebei de dagen zeiknat teruggekomen door de regen..:(

Uitgeweest naar Noxx met trein, vanmorgen veel te laat thuis dus maar 3 uur geslapen :(

dat ik mijn training extreem moest inkorten omdat mijn vriendin zomaar besloot te komen.... maar ze heeft het goed gemaakt. want ik ben ook onder de douche gekomen :)

Dat ik steeds meer het gevoel krijg dat ik "depressief" begin te raken. Ik krijg steeds meer het gevoel dat ik hetgeen voor mij het belangrijkst is in mijn leven aan het kwijtraken ben en ondanks dat ik dit een hele tijd heb kunnen onderdrukken door er zo min mogelijk aan te denken en afleiding te zoeken, lukt me dat de laatste tijd niet meer en krijg ik ook steeds vaker momenten waarop ik verdrietig ben. (en dan niet alleen wanneer ik erover nadenk, maar ook gewoon tijdens het kijken van bijvoorbeeld een film waarin op dat moment iets gebeurt waardoor ik de tranen in m'n ogen krijg samen met het gevoel dat ik hard moet janken. En dat terwijl hetgeen gebeurt niet eens per definitie verdrietig hoeft te zijn)

:(

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven