Fitness Seller

Wat heb jij vandaag te klagen?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Wat saai, de f5 knop hoeft niet eens in actie te komen :(

Ik snap dat het hard aankomt, thomas. Leun achterover, zet eventueel wat rustige muziek op en laat besef dat ik gelijk heb langzaam inzinken.

Ok 'T1m', google anders even het woord 'retarted' en ga dan zelf even achterover zitten en goed nadenken of je nog wel wilt doorgaan met posten want volgens mij dringt het niet helemaal tot je door.

Met jou eigenlijk nergens over, pietje.

:eek: Dat is niet lief!

Wat ben je ook een kneusje, je komt stoer praten terwijl niemand je kent. Probeer je nou indruk te maken ofzo? Ben jij nou de internet warrior die zojuist uit z'n schulp is gekropen?

:)

dat mijn sportschool pasje kwijt is :mad:
en dat er geen heftigere ruzie ontstaat hier en dus mijn :popcorn: weg kan laten

Laatst bewerkt:
Ik ben weg, een beetje typen schijnt moeilijk te zijn voor r**ards.

Dat die imbeciel van een JoranR nogsteeds van DBB is gegooid. Die mods voeren ook geen k*t uit

dude we zitten hier midden in een spannende ruzie en jij komt wenen over jou soap :stfu:
10q9kc4.gif

MitM is een van de hardste bazenseries ooit geproduceerd.

Wat ben je ook een kneusje, je komt stoer praten terwijl niemand je kent. Probeer je nou indruk te maken ofzo? Ben jij nou de internet warrior die zojuist uit z'n schulp is gekropen?

en omdat ze jou kennen moog jij wel stoer prate ?:p

dat is discriminatie :(

Ok 'T1m', google anders even het woord 'retarted' en ga dan zelf even achterover zitten en goed nadenken of je nog wel wilt doorgaan met posten want volgens mij dringt het niet helemaal tot je door.
Woorden worden nou eenmaal verzonnen, thomas. Ik snap dat het voor iemand met jouw woordenschat en gebrek aan creativiteit moeilijk te begrijpen is.

Ok "Pietje". Gelukkig kent iedereen jou hier en heb jij wel het recht om stoer te praten.

pittig ?

XD

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven