- Waardering
- 1.341
- Lengte
- 1m83
- Massa
- 110kg
Ok, "T1M". Waar wil je over praten?
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Beter zet je de correctie tussen [.b] en [./b], Parisje
(zonder punt dan)
Ik snap dat het hard aankomt, thomas. Leun achterover, zet eventueel wat rustige muziek op en laat besef dat ik gelijk heb langzaam inzinken.Ok Tim, blij dat ik niet 'retarted' ben. Godsamme en dan heb je wat over mij te zeggen?
Met jou eigenlijk nergens over, pietje.
Ik snap dat het hard aankomt, thomas. Leun achterover, zet eventueel wat rustige muziek op en laat besef dat ik gelijk heb langzaam inzinken.
Dat is niet lief!
dat mijn sportschool pasje kwijt is
en dat er geen heftigere ruzie ontstaat hier en dus mijnweg kan laten

Ik snap je ook wel, ik snap ook niet waarom jij ook steeds ruzie hebtCoD, jij bent een van de weinigen op dit forum die mij begrijpt.
Soms word ik daar emotioneel van.

ik wil wel typen. moet ik doen alsof ik iemand ben?Ik ben weg, een beetje typen schijnt moeilijk te zijn voor r**ards.

dude we zitten hier midden in een spannende ruzie en jij komt wenen over jou soap![]()
wtf heb ik nu weer fout gedaan?Dat die imbeciel van een JoranR nogsteeds van DBB is gegooid. Die mods voeren ook geen k*t uit
![]()
MitM is een van de hardste bazenseries ooit geproduceerd.

Dat is niet lief!
Wat ben je ook een kneusje, je komt stoer praten terwijl niemand je kent. Probeer je nou indruk te maken ofzo? Ben jij nou de internet warrior die zojuist uit z'n schulp is gekropen?
![]()

Woorden worden nou eenmaal verzonnen, thomas. Ik snap dat het voor iemand met jouw woordenschat en gebrek aan creativiteit moeilijk te begrijpen is.Ok 'T1m', google anders even het woord 'retarted' en ga dan zelf even achterover zitten en goed nadenken of je nog wel wilt doorgaan met posten want volgens mij dringt het niet helemaal tot je door.
Ok "Pietje". Gelukkig kent iedereen jou hier en heb jij wel het recht om stoer te praten.Dat is niet lief!
Wat ben je ook een kneusje, je komt stoer praten terwijl niemand je kent. Probeer je nou indruk te maken ofzo? Ben jij nou de internet warrior die zojuist uit z'n schulp is gekropen?
![]()
Ik snap je ook wel, ik snap ook niet waarom jij ook steeds ruzie hebt![]()
.