Heb ik een gevoelige snaar geraakt?Ga anders nog wat spoilergesprekken aan debiel.

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Heb ik een gevoelige snaar geraakt?Ga anders nog wat spoilergesprekken aan debiel.

Waar haal jij, dorpsgek die je er rondsjokt, de onwaarschijnlijke arrogantie vandaan aan te nemen dat jij, met je nietige geestje, ook maar in de verste verte het vermogen zou kunnen bezitten een gevoelige snaar bij mij te raken?
En ook k*t voor je dat jij, in je hele zinloze bestaan, dankzij je gelimiteerde capaciteiten, het niveau van de spoilergesprekken niet zal kunnen bereiken.
Jealousy is a b*ch, he relnicht?

Volgens mij wilt Marcel een beetje zoals Klaaswitz zijn, als een klein kind die opkijkt naar zijn oudere broer en denkt; 'wat een vent, zo wil ik later ook worden als ik groot ben'. En vervolgens de manier van doen en praten over gaat nemen maar toch niet helemaal hetzelfde is.
Zo komt het op mij over.
Volgens mij wilt Marcel een beetje zoals Klaaswitz zijn, als een klein kind die opkijkt naar zijn oudere broer en denkt; 'wat een vent, zo wil ik later ook worden als ik groot ben'. En vervolgens de manier van doen en praten over gaat nemen maar toch niet helemaal hetzelfde is.
Zo komt het op mij over.
Laat jij het denken maar aan de mensen met gezond verstand over.Volgens mij wilt Marcel een beetje zoals Klaaswitz zijn, als een klein kind die opkijkt naar zijn oudere broer en denkt; 'wat een vent, zo wil ik later ook worden als ik groot ben'. En vervolgens de manier van doen en praten over gaat nemen maar toch niet helemaal hetzelfde is.
Zo komt het op mij over.
Zo komt het op mij over.
Laat jij het denken maar aan de mensen met gezond verstand over.
Laat jij het denken maar aan de mensen met gezond verstand over.