MuscleMeat

Wat heb jij vandaag te klagen?

Status
Niet open voor verdere reacties.
ik heb geen zin om hier opt werk te zitten.
De bus zat weeral stampvol
Ik weet niet hoe ik met dat meisje op de bus moet beginnen te praten :(

ok nu even tegenstrijdig doen, ik heb gescoord bij de zaalvoetbal met mijn slechte voet (en ja dat is rechts en ik scoor niet veel ondanks "zaalvoetbal".

ik heb geen zin om hier opt werk te zitten.
De bus zat weeral stampvol
Ik weet niet hoe ik met dat meisje op de bus moet beginnen te praten :(

ok nu even tegenstrijdig doen, ik heb gescoord bij de zaalvoetbal met mijn slechte voet (en ja dat is rechts en ik scoor niet veel ondanks "zaalvoetbal".

Agggossieee komt goed. Vraag gewoon een vriendelijk aan degene die naast haar zit met een pistool op zijn slaap dat die ff weg moet gaan. :D!

"Hard" aan het werk als operator vanaf 6 uur veeeeel te vroeg dus:|
Machine draait klote dus kan niet eens lekker sigaretje roken tussendoor.

Om 3 uur weer lekker trainen dus komt he le maal goed:D

Voorlopig niets te klagen...

Binnen een week begint alles opnieuw :fuu:

2 uur in de gym gezeten (en dat voor een rippetoe texas method training...) en trein gemist.
Waarom? Omdat ik moest benchen, squatten en BOR'en maar dat het squatrek bezet werd. Jawel, om in te curlen.

Wel met heavy ass weights (het waren 2 beesten + de kerel die de gym openhoud) maar, waarom?

:fuu:

Vandaag moest ik pissen, dus nadat ik mijn behoefte deed, kwam door 1 of andere vage manier me balzak tussen me riem. Op dat moment dacht ik echt dat me balzak eraf zou scheuren en dat het het einde van me toekomst als vader zou zijn. Ik heb net ff het hele zaakje getest en ben dan wel weer blij dat ie het nog doet en dat ik net zulke lelijke kinderen als ikzelf op de wereld kan zetten:thumbup:

****ing k*tmensen die wat longkanker komen rondstrooien in dit huis zonder respect te hebben voor de niet-rokers en in de kamer naast mij een beetje verliefd staan wezen en giechelen en tetteren dat ik er het schijt van krijg. Ga ergens anders irritant wezen ofzo..

Last van me schouder en huiswerk :(

tregent
bommakes op de bus met teveel parfume op (de antwerpenaren kennen die wel :p)

Ik heb er altijd al een hekel aan maar vandaag liep de emmer over..

Ik heb een enorme hekel aan filmpjes op youtube die bewerkt zijn, bijvoorbeeld een stukje van southpark wat verknipt is en kijharde muziek heeft.. grrrrrrrrrrrrrrrrr

:fuu: Spetter poep, handig maar k*t.

Gierigheid van school lekker een week lang elke dag om 8 uur melden :fire::fuu:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven