AndroidHealthClinic

Wat heb jij vandaag te klagen?

Status
Niet open voor verdere reacties.
K*tcommerciele zenders! SBS6 zou zogenaamd om 23:20 een documentaire over 9/11laten zien..

het is nu 23:35 en nog steeds k*t shownieuws

:fuu:

Ik moet nog 1 karmapunt :fuu:

edit: 14 bereikt. Thanks mate, heb je morgen nog tegoed!:p

Laatst bewerkt:
Ben al 2 maanden werkloos...

Als we toch over karma beginnen, ik moet er nog 40 dan heb ik een streep...dus kom maar op.:D:D:D

---------- Toegevoegd om 00:00 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 00:00 ----------

ik al een zins januari:D

---------- Toegevoegd om 00:00 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 23:59 ----------

ontopic: ik ben te geil.

Ik al sinds vorig jaar, wat heb ik gewonnen?

Als we toch over karma beginnen, ik moet er nog 40 dan heb ik een streep...dus kom maar op.:D:D:D

---------- Toegevoegd om 00:00 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 00:00 ----------

Ik al sinds vorig jaar, wat heb ik gewonnen?
nee jij zit op school mother****er.

:roflol:

Jij niet dan?

Ik moet btw wel stage gaan zoeken als ik school wil blijven zitten.:(

nee haha

---------- Toegevoegd om 00:09 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 00:04 ----------

wat doe je voor een opleiding dan?

Detailhandel, iedere andere opleiding kon ik niet meer terecht.:o

Wil misschien ook iets in de sportrichting gaan doen als ik een fatsoenlijk diploma haal.

Eindelijk na een jaar ben ik van mijn leerling af, moet ik maandag weer zo'n joch van 17 leren timmeren. Duurd een half jaar. Bij het intake gesprek zei hij dat hij al eens had meegelopen maar dat ie vaak zo moe is:whip:
Hij schrok wel dat ie me zag hehe, hij gaat beginnen met gereedschap sjouwen.:D

Hoerige k*t zooi, mijn moeder had eieren voor me gekookt dus ik pakte ze van het aanrecht af. Ik sla m'n eieren altijd op m'n kop kapot en dan pel ik ze, dus ik sloeg het ei op m'n kop kapot, valt die hele dooier over m'n kop heen want het ei was niet gekookt, mijn moeder lachen. Net vlug onder de douche gesprongen, ik heb het idee dat ik nu nog naar ei ruik. Potverdomme ****ing k*t grap

:fuu: :fuu: :fuu: :fuu:

Laatst bewerkt:
Hahaha epic joke

Hoerige k*t zooi, mijn moeder had eieren voor me gekookt dus ik pakte ze van het aanrecht af. Ik sla m'n eieren altijd op m'n kop kapot en dan pel ik ze, dus ik sloeg het ei op m'n kop kapot, valt die hele dooier over m'n kop heen want het ei was niet gekookt, mijn moeder lachen. Net vlug onder de douche gesprongen, ik heb het idee dat ik nu nog naar ei ruik. Potverdomme ****ing k*t grap

:roflol:

Ik kon vandaag geen boodschappen halen.... pinpas zat een scheurtje in dus ik buig m even zachtjes om te testen en knak...:mad:

hahaha

m'n zaterdag middag was katabool.. hier bier vloeide rijkelijk:).. en m'n oren zitten dicht :fuu: k*tmuziek ook :roflol:

Ik schop net m'n blote voet tegen een dumbbell van 48kg. Precies zo dat het uiteinde van de dumbbell in de bovenkant van m'n voet zat :fuu:

vandaag weer beginnen met alles :fuu:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven