gta4jwz
Freaky Bodybuilder
- Waardering
- 227
- Lengte
- 1m77
- Massa
- 88kg
- Vetpercentage
- 15%
thanks!!!!!!!!!!!
ik moet vaker klagen haha.Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
thanks!!!!!!!!!!!
ik moet vaker klagen haha.ik heb niet veel te bieden.. en als ik iets heb geef ik het weg

no problem, hou ik je aanIk moet nog 1 karmapunt
edit: 14 bereikt. Thanks mate, heb je morgen nog tegoed!![]()
ik al een zins januari

ik al een zins januari
---------- Toegevoegd om 00:00 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 23:59 ----------
ontopic: ik ben te geil.
nee jij zit op school mother****er.Als we toch over karma beginnen, ik moet er nog 40 dan heb ik een streep...dus kom maar op.
---------- Toegevoegd om 00:00 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 00:00 ----------
Ik al sinds vorig jaar, wat heb ik gewonnen?
nee haha
wat doe je voor een opleiding dan?
Jij niet dan?
Ik moet btw wel stage gaan zoeken als ik school wil blijven zitten.![]()
nee haha
---------- Toegevoegd om 00:09 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 00:04 ----------
wat doe je voor een opleiding dan?

Hoerige k*t zooi, mijn moeder had eieren voor me gekookt dus ik pakte ze van het aanrecht af. Ik sla m'n eieren altijd op m'n kop kapot en dan pel ik ze, dus ik sloeg het ei op m'n kop kapot, valt die hele dooier over m'n kop heen want het ei was niet gekookt, mijn moeder lachen. Net vlug onder de douche gesprongen, ik heb het idee dat ik nu nog naar ei ruik. Potverdomme ****ing k*t grap
![]()
![]()
![]()
![]()

Hoerige k*t zooi, mijn moeder had eieren voor me gekookt dus ik pakte ze van het aanrecht af. Ik sla m'n eieren altijd op m'n kop kapot en dan pel ik ze, dus ik sloeg het ei op m'n kop kapot, valt die hele dooier over m'n kop heen want het ei was niet gekookt, mijn moeder lachen. Net vlug onder de douche gesprongen, ik heb het idee dat ik nu nog naar ei ruik. Potverdomme ****ing k*t grap
![]()
![]()
![]()
![]()
.. en m'n oren zitten dicht
k*tmuziek ook