XXL Nutrition

Wat heb jij vandaag te klagen?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Als ze het zelf wil dan moet je jezelf niet tegen houden maar ga wel na dat de ouders het weten want dan kan je in de problemen komen als haar ouders ertegen zijn .. Je bent meerderjarig en zij niet .. Als de ouders er niets tegen hebben dan is er niets aan de hand en kan je poo-pooo-pooorno mang zijn

Als ze het zelf wil dan moet je jezelf niet tegen houden maar ga wel na dat de ouders het weten want dan kan je in de problemen komen als haar ouders ertegen zijn .. Je bent meerderjarig en zij niet .. Als de ouders er niets tegen hebben dan is er niets aan de hand en kan je poo-pooo-pooorno mang zijn
Die moeder mag me wel alleen van dr pa weet ik het niet. Het is ook een beetje tegen mijn principes, maar een keer nromale chick ipv een sl*t kan ik ook wel is gebruiken:p

---------- Toegevoegd om 14:14 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 14:13 ----------

Precies!Dat gelul, we zijn hier toch niet van de mietjesschool toch?
Gewoon uitmekaarragge die handel.
Yeah.
Ik zou het ook zonder problemen doen maar het is meer als je later op terug kijkt

DOn't worry , take that girl !
En als je nog eens een sl*t aan de haak hebt , Better act like a Ho but first DO THE DISHES.

mijn linkerarm oogt bruiner dan mijn rechterarm :haar:

Als ze hun goed voelen bij elkaar is dat geen probleem :D
Er zijn heus nog andere koppels die veel meer schelen :D
That's lifee aightt

Precies, een kennis van me is 43 en z´n vriendin is 21, wel een lelijk wijf maar goed.
Dan voel ik me wel een amateur.:D

nota's voor de zomervakantie al lang geleden voldaan. Krijg ik vandaag een brief dat ze het geld van de verzekering nog niet hebben ontvangen.??? Het is wel afgeschreven van mijn rekening en naar het juiste rekeningnummer overgemaakt, juiste referenties gebruikt ook. Net gebeld en zeggen ze doodleuk 'nee hoor, niks ontvangen'. GVD:mad:

nota's voor de zomervakantie al lang geleden voldaan. Krijg ik vandaag een brief dat ze het geld van de verzekering nog niet hebben ontvangen.??? Het is wel afgeschreven van mijn rekening en naar het juiste rekeningnummer overgemaakt, juiste referenties gebruikt ook. Net gebeld en zeggen ze doodleuk 'nee hoor, niks ontvangen'. GVD:mad:
Kopietje van je afschrijvingen maken en opsturen misschien een optie?

Kopietje van je afschrijvingen maken en opsturen misschien een optie?

Ik heb net nota, afschrift en de betalingsherinnering gescand en gemaild. Nu maar hopen dat ze er snel wat mee doen, want ik wil mijn vakantipapieren wel op tijd ontvangen natuurlijk. Wel raar hoor. Waar is dat geld dan gebleven als het met behulp van de acceptgiro via telebankieren is overgemaakt? Mag je toch verwachten dat ze het kunnen traceren.???

k*t k*t godverde k*t

Ik heb geblowd en ik voel me zwaar k*t + ik wordt steeds geconfronteerd met van allerlei negatieve shit...

Ik heb net over mijn gevoelens gepraat met een vrouw. Ik schaam me dood, ook al leek het haar wel op te geilen.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven