AndroidHealthClinic

Wat heb jij vandaag te klagen?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Beenspierpijn..zit echt helemaal vast... alhoewel dat eigenlijk ook wel lekker is =)

heb nu alweer honger...uur geleden ei+havermout op.(trouwens erg goed voor de stoelgang hahaha)

:roflol:

Waarom telkens weer wiet roken als je weet dat je er niet tegen kunt?
Geen idee. Dit keer was het een impulsieve daad.

Schade:

- 400gram aangekomen in één avond, en mijn hele buik is overstuur...Plus ik begin mijn buik weer terug te krijgen.

Geen idee. Dit keer was het een impulsieve daad.

Schade:

- 400gram aangekomen in één avond, en mijn hele buik is overstuur...Plus ik begin mijn buik weer terug te krijgen.

OMG NEE, nu word je nooit meer pro of als hardcore aangezien op dit forum NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE!!

-_-

Kamer aan het opruimen, zodat ik me in het weekend niet hoef te schamen voor het zooitje :( wijfen zijn bitches

Kwarkvoorraad in de winkel waar ik het altijd koop was op.
FUUUUUUUUUUUU

Kwark is chill.
Vandaag hopelijk droog als ik op de fiets zit.
K*tregen

ik werd vandaag om 10 wakkergemaakt door mn broertje want over 5 minuten moest ik bij de tandarts zijn. nouja ik heb dus mn best gedaan om zo snel aan te komen als maar kan maar ik was alsnog een kwartier te laat. bleek dat er een uur later moest zijn :( 1 uur later daar gingen ze met een uv lamp in mn bek. en daarna werd mn uv bestraalde speeksel opgezogen met een slang die stonk naar dooie vis.

ik werd vandaag om 10 wakkergemaakt door mn broertje want over 5 minuten moest ik bij de tandarts zijn. nouja ik heb dus mn best gedaan om zo snel aan te komen als maar kan maar ik was alsnog een kwartier te laat. bleek dat er een uur later moest zijn :( 1 uur later daar gingen ze met een uv lamp in mn bek. en daarna werd mn uv bestraalde speeksel opgezogen met een slang die stonk naar dooie vis.

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Om half 6 naar huis fietsen op een ouwe opa fiets zonder versnelling.
Lekker in de polder. Als ik buienradar zie, vrees ik het ergste.

Om half 6 naar huis fietsen op een ouwe opa fiets zonder versnelling.
Lekker in de polder. Als ik buienradar zie, vrees ik het ergste.

True story, er komt zwaar weer op komst :(

ot: ik kan niet gaan sporten vandaag, auto stuk :(

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven