Rhydon
Cool Novice
- Waardering
- 4
- Lengte
- 1m82
- Massa
- 78kg
Ik heb net over mijn gevoelens gepraat met een vrouw. Ik schaam me dood, ook al leek het haar wel op te geilen.
Had je een blauwtje gelopen, kaas is groen?

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik heb net over mijn gevoelens gepraat met een vrouw. Ik schaam me dood, ook al leek het haar wel op te geilen.

Ik heb geblowd en ik voel me zwaar k*t + ik wordt steeds geconfronteerd met van allerlei negatieve shit...

Waarom telkens weer wiet roken als je weet dat je er niet tegen kunt?

Geen idee. Dit keer was het een impulsieve daad.
Waarom telkens weer wiet roken als je weet dat je er niet tegen kunt?
Geen idee. Dit keer was het een impulsieve daad.
Schade:
- 400gram aangekomen in één avond, en mijn hele buik is overstuur...Plus ik begin mijn buik weer terug te krijgen.
Wat mensen toch moeten met die bagger, ik krijg er acute rechtsdraaiend maagzuur van.Kwarkvoorraad in de winkel waar ik het altijd koop was op.
FUUUUUUUUUUUU

1 uur later daar gingen ze met een uv lamp in mn bek. en daarna werd mn uv bestraalde speeksel opgezogen met een slang die stonk naar dooie vis.ik werd vandaag om 10 wakkergemaakt door mn broertje want over 5 minuten moest ik bij de tandarts zijn. nouja ik heb dus mn best gedaan om zo snel aan te komen als maar kan maar ik was alsnog een kwartier te laat. bleek dat er een uur later moest zijn1 uur later daar gingen ze met een uv lamp in mn bek. en daarna werd mn uv bestraalde speeksel opgezogen met een slang die stonk naar dooie vis.
Om half 6 naar huis fietsen op een ouwe opa fiets zonder versnelling.
Lekker in de polder. Als ik buienradar zie, vrees ik het ergste.

True story, er komt zwaar weer op komst
ot: ik kan niet gaan sporten vandaag, auto stuk![]()