- Waardering
- 98
- Lengte
- 1m73
- Massa
- 68kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Heb ik eens gehad , was gezellig naar tennis aan het kijken in een cafe omdat er mooie meiden aan het spelen waren O.A en hij zegt tegen me ; zeg maar in mijn gezicht hoor , we gaan eens naar buiten gaan.. Ik keek hem zo aan van wtf ik ben tv aan het zien hahaha ? Ik verlies nogal snel mijn geduld dus ik dacht zal maar ergens anders gaan staan , dus ben ik maar verplaatst en is hij vervolgens buitengevlogen doordat hij moeilijk deed tegen anderen ookgisteren wou een slecht gehumeurde oudere man met mij vechten
hij was dus niet onder de indruk van mij, en geen eens bang voor mij![]()
heb gedag gezegd, en ben toch maar gewoon weggelopen, vond hem zielig.

Was jij die ecto van gisteren die steeds naar m'n lekkere squatkont liep te kijken en met een hoog stemmetje gedag zei?
Was jij die ecto van gisteren die steeds naar m'n lekkere squatkont liep te kijken en met een hoog stemmetje gedag zei?
Wat hebben jullie toch allemaal met sniperx.nee dat was sniper die net ff uit mijn kont hing en even netjes gedag zij.
(ben hem aan het opvoeden dat snotjoch)

Nee, dan zou ik net zo goed meteen voor de metro kunnen springen.

Net cortison (?) injecties gehad en m´n baas denkt dat ik maandag weer ga werken.
Dus niet.![]()

Net cortison (?) injecties gehad en m´n baas denkt dat ik maandag weer ga werken.
Dus niet.![]()
Inderdaad.
Getuigt ook niet echt van hart voor de werknemer om iemand met 2 tennisarmen na 6 weken alweer aan het werk te schoppen.
Kan verdomme nog niet eens de afwas doen maar zal weer gaan werken?![]()