AndroidHealthClinic

Wat heb jij vandaag te klagen?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Vies als in?
Stinken uit de neukgleuven of vies in gedrag?

Vies in seksueelgedrag is alleen maar goed, heerlijk zo´n smeerlap waar je alles mee kan doen en die aan alles meedoet...

OT: Vanmiddag worden eindelijk injecties in m´n ellebogen, schijnt erg pijnlijk te zijn...:(

Vies in seksueelgedrag is alleen maar goed, heerlijk zo´n smeerlap waar je alles mee kan doen en die aan alles meedoet...

OT: Vanmiddag worden eindelijk injecties in m´n ellebogen, schijnt erg pijnlijk te zijn...:(
Dat had ook nog gekunt, ik dacht meer aan vies gedrag, bijv. je geld stelen en opsturen naar de hangbuikkindjes in Ethiopië oid.

Sterkte! (al wilde ik in eerste plaats een reactie plaatsen over het niet kunnen handkarren :P)

---------- Toegevoegd om 12:17 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 12:16 ----------

Dat had ook nog gekunt, ik dacht meer aan vies gedrag, bijv. je geld stelen en opsturen naar de hangbuikkindjes in Ethiopië oid.

Niet iedereen heeft een vriendin met familie in het buitenland, Bekjam. :fu:

Sterkte! (al wilde ik in eerste plaats een reactie plaatsen over het niet kunnen handkarren :P)

Tnx mate!
:eek: Daar heb ik nog niet eens aan gedacht...damn.Na het weekend zal het toch wel weer kunnen hoop ik.

---------- Toegevoegd om 12:20 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 12:18 ----------

Mkay, da´s wel vies ja.:D

vies in gedrag :rolleyes:

---------- Toegevoegd om 12:24 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 12:24 ----------

true :sad:
loser.jpg

vrouwen zijn vies :(

Dat ik geen cent te makken heb, en tot de 24e moet wachten. Heb gelukkig nog wel genoeg te vreten:)

De kapper neemt niet op FUUUUUUUUUUU!
Ik heb te lang in bed gelegen FUUUUUUUUUUU!

gisteren wou een slecht gehumeurde oudere man met mij vechten :dunno:
hij was dus niet onder de indruk van mij, en geen eens bang voor mij :sad:

heb gedag gezegd, en ben toch maar gewoon weggelopen, vond hem zielig.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven