MuscleMeat

Wat heb jij vandaag te klagen?

Status
Niet open voor verdere reacties.
No way, moet een kapper hebben die weet hoe krullen geknipt moeten worden:p

Wahl_Paper_2000.jpg

Kind kan de was doen.:)

Ik wou eerder me haar zo doen
justin_bieber_wallpaper_album_2009.jpg

Ik wel.

Baby, baby, baby oh. Baby, baby, baby oh. Baby, baby, baby oh. Baby, baby, baby oh. Baby, baby, baby oh. Baby, baby, baby oh. Baby, baby, baby oh. Baby, baby, baby oh. Baby, baby, baby oh. Baby, baby, baby oh. Baby, baby, baby oh. Baby, baby, baby oh. Baby, baby, baby oh. Baby, baby, baby oh. Baby, baby, baby oh. Baby, baby, baby oh. Baby, baby, baby oh. Baby, baby, baby oh. Baby, baby, baby oh. Baby, baby, baby oh. Baby, baby, baby oh. Baby, baby, baby oh. Baby, baby, baby oh. Baby, baby, baby oh. Baby, baby, baby oh. Baby, baby, baby oh. Baby, baby, baby oh. Baby, baby, baby oh. Baby, baby, baby oh. Baby, baby, baby oh. Baby, baby, baby oh. Baby, baby, baby oh. Baby, baby, baby oh. Baby, baby, baby oh. Baby, baby, baby oh. Baby, baby, baby oh. Baby, baby, baby oh. Baby, baby, baby oh. Baby, baby, baby oh. Baby, baby, baby oh.

Laatst bewerkt:
epic comeback@ marvin.

gelukkig niet :d

Bedoel je welke films ik daadwerkelijk heb bekeken of welke films bekjam beweert opgevraagd zijn door mijn ip?

Nou, die topics die je altijd aanmaakt vind ik best gay.
En de filmpjes die je kijkt op de site van Bekjam pleiten ook niet in jouw voordeel :)

Bedoel je welke films ik daadwerkelijk heb bekeken of welke films bekjam beweert opgevraagd zijn door mijn ip?
Gast geef het nou gewoon toe zeg, de 1 houdt van een vagina de ander maakt er een sport van om een zo groot mogelijk object in z'n kringspier te douwen, big deal, als je dat lekker vindt.

Gast geef het nou gewoon toe zeg, de 1 houdt van een vagina de ander maakt er een sport van om een zo groot mogelijk object in z'n kringspier te douwen, big deal, als je dat lekker vindt.

Als ik gay was had ik het heus wel toegegeven

Als ik gay was had ik het heus wel toegegeven
Ik vind het anders wel verdacht dat je me steeds berichtjes stuurt in m'n gastenboek, over karma en ook op bijna elke bericht op het forum krijg ik wel een reactie.
Als je denk dat mijn poepert niet 1 richtingsverkeer is, dan heb je het mis, joran. :p

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven