AndroidHealthClinic

Wat heb jij vandaag te klagen?

Status
Niet open voor verdere reacties.
wow weer pagina's vol met spam...

dit alles is begonnen toen joran dit topic heeft gevonden :(

wow weer pagina's vol met spam...

dit alles is begonnen toen joran dit topic heeft gevonden :(
vooral doorgaan met spammen;)
dit topic had ik allang gevonden en heb hier ook in het verleden gepost + hoezo ligt het aan mij als andere precies hetzelfde doen??? maarja ik moet weer de zondebok zijn

vooral doorgaan met spammen;)
dit topic had ik allang gevonden en heb hier ook in het verleden gepost + hoezo ligt het aan mij als andere precies hetzelfde doen??? maarja ik moet weer de zondebok zijn
Die rol heb je ook opgeëist met al dat gespam van je. :finger:

Nou ik ben terug, weet nog niet precies wat ik ervan moet denken.
Het ziet er iig natuurlijker uit dan de halve pot gel doe ik erin zou doen, ik wacht nog reacties af van chicks.

Ik ben ook net terug van de kapper.

Mijn kapper is echt grappig, als ik zeg ja er moet ff wat af, dan zegt ze: jaaa maar dit en dat zou ook leuk staan bij jou, weet je wat ik doe het gewoon en als je het niet leuk vind haal ik het eraf.

Dan is ze klaar: wooow thomas dit staat echt zooo goed!!:eek:

En dan loop je uiteindelijk die kapper uit met een kapsel waar je eigenlijk nee tegen had gezegd.:roflol::fuu:

Ik ben ook net terug van de kapper.

Mijn kapper is echt grappig, als ik zeg ja er moet ff wat af, dan zegt ze: jaaa maar dit en dat zou ook leuk staan bij jou, weet je wat ik doe het gewoon en als je het niet leuk vind haal ik het eraf.

Dan is ze klaar: wooow thomas dit staat echt zooo goed!!:eek:

En dan loop je uiteindelijk die kapper uit met een kapsel waar je eigenlijk nee tegen had gezegd.:roflol::fuu:
Hhahahaah heel herkenbaar, bij mij was het zo van zonde van je krullen al dat gel joh. Ik zo ja maar anders lijk ik wel een blanke negert. Nu heeft ze me ook nog wax aangesmeerd. En toen ze me haar waste voelde ik het bloed me braadworst al in lopen:D Dr liep ook zo'n stagiaire die was echt super lekker en die ging een koud glas water voor me halen wat een schatje was dat toch!:rocknana:

Hhahahaah heel herkenbaar, bij mij was het zo van zonde van je krullen al dat gel joh. Ik zo ja maar anders lijk ik wel een blanke negert. Nu heeft ze me ook nog wax aangesmeerd. En toen ze me haar waste voelde ik het bloed me braadworst al in lopen:D Dr liep ook zo'n stagiaire die was echt super lekker en die ging een koud glas water voor me halen wat een schatje was dat toch!:rocknana:

pics pics

Is toch heel normaal dat je dat roept??? Ik zie het probleem niet..

ga ff gauw terug doe ff stiekem een foto trekken zoals die gekke belgen dat altijd zeggen :roflol:
Zijn dicht en anders had ik het nog niet gedaan:D

---------- Toegevoegd om 18:04 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 18:03 ----------

:rolleyes:...je moet er ook dreigend bij kijken.
Damn, je moet ze ook alles voorkauwen.:mad:
Met dat kapsel wat ze me gegeven hebben dreigend gaan kijken????
Dan lachen ze me spontaan uit

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven