- Waardering
- 1.066
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Is maar goed dat ik er nog ben

Natuurlijk, jij maakt de dag weer goed voor ons met die brede rugwijdte van je. Bedankt, man.

Lig al een uur in m´n bed te draaien en kan niet slapen.![]()

Misschien moeten jullie ophouden met draaien en gewoon gaan slapen?

Had een mooie shakebeker te lang niet omgespoeld waardoor de onderste laag micellar en melk was gaan rotten, nu heeft de vaatwasser hem niet goed schoongemaakt waardoor mn nieuwe shake helemaal naar oude kaas smaakte :r

Had ik ook. Heb hem iets van 3/4x gewassen, paar keer in de vaatwasser gedrukt maar die stank bleef erin. 2 nieuwe bekers gekocht daarna.Had een mooie shakebeker te lang niet omgespoeld waardoor de onderste laag micellar en melk was gaan rotten, nu heeft de vaatwasser hem niet goed schoongemaakt waardoor mn nieuwe shake helemaal naar oude kaas smaakte :r

Had ik ook. Heb hem iets van 3/4x gewassen, paar keer in de vaatwasser gedrukt maar die stank bleef erin. 2 nieuwe bekers gekocht daarna.![]()
Potverdomme, nog steeds geen stufi ontvangen..Als ik geen geld krijg, dan kan ik een maand lang niet vreten potverdomme.