AndroidHealthClinic

Wat heb jij vandaag te klagen?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik heb ooit eens een jongen gezoend van 14 jaar oud. Schaamde me eerst best wel, maar hij zag er echt uit als 17-jarige. Gelukkig begrepen mijn vrienden het wel.

haha, wat doet iedereen hier schijnheilig als iemand een meisje van 14 jaar zoent.
Tegenwoordig lijken die meisjes van 14 al 16-18.
Dus met een beetje alcohol op val je al gauw in zo een 'trap'...
Ook zonder alcohol hoor.

Tegenwoordig zie je het gewoon niet meer, onder de 16 moet gewoon een stempel op het voorhoofd krijgen!

Ook zonder alcohol hoor.

Tegenwoordig zie je het gewoon niet meer, onder de 16 moet gewoon een stempel op het voorhoofd krijgen!

Achja, iedereen hangt hier nu de moraalridder uit van; '14 kan echt niet'
Zelf zouden ze het misschien ook doen als ze eruit zien als 18;)

En onder welke steen leef jij?
Niet onder de"ik val op14 jarige meisjes en doe alsof ze 18 lijkt om het goed te praten " steen:rolleyes: . Jij valt zeker op wijven met no boobs en no titties, dan begrijp ik namelijk dat je 14 jarige meisjes verwart met 18 jarige meisjes.

---------- Toegevoegd om 00:08 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 00:07 ----------

Het kon je zusje wel zijn verdomme, stelletje smeerlappen.
En kersenpit is de ergste!

Niet onder de"ik val op14 jarige meisjes en doe alsof ze 18 lijkt om het goed te praten " steen:rolleyes: . Jij valt zeker op wijven met no boobs en no titties, dan begrijp ik namelijk dat je 14 jarige meisjes verwart met 18 jarige meisjes.

---------- Toegevoegd om 00:08 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 00:07 ----------

Wtf gast, alsof ik dit dagelijks doe meestal ga ik voor 16+
Sommige zien er zeker wel ouder uit

Schei toch uit gast.
Nog wat, boobs en titties zijn onder de stenen waar wij leven hetzelfde hoor.

ik ga altijd voor 12-14 jaar. Die zijn makkelijk te beïnvloeden. En als ze weigeren kan ik ze makkelijker verkrachten, want ze zijn nog niet zo sterk :)

ik ga altijd voor 12-14 jaar. Die zijn makkelijk te beïnvloeden. En als ze weigeren kan ik ze makkelijker verkrachten, want ze zijn nog niet zo sterk :)
Nou, zoals ze zich soms kleden/gedragen vragen ze er ook gewoon om verkracht te worden.
Wij kunnen er niets aan doen dat ons testosteron niveau uit de pan vliegt.

Dus jij was die gast die eergister in mijn gym zo'n fles carvan cevitan bij zich had. Nog nooooooit gezien :P Maar praat me bij over dat spul, is dat echt zo goed voor de koolhydraatjes. Of is het gewoon voor de ik-kan-geen-dextrojuice-betalen types?

Vroeger toen ik kind was dronk ik dat.
Om het laatste restje er uit te krijgen deed ik altijd water in bij de originele fles.
Meestal dronk ik gewoon uit de fles en vergiste me een keer en nam een volle slok pure carvan cevitan...
Ik was een trauma rijker, dat kan ik je wel vertellen :(

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven