XXL Nutrition

Wat heb jij vandaag te klagen?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Dat het vandaag echt een zware k*tdag gaat worden en ik nog behoorlijk zal moeten afzien. En de binnenkant van mijn mond doet ook aardig zeer, en dat zal er niet beter op worden.

En op zondagmorgen is er nog niet veel activiteit te bekennen op de sites die ik het meest bezoek, zelfs op DBB is het dan rustig. :p

Wat ga je doen dan? Kaakchirurg ofzo?

Dat het vandaag echt een zware k*tdag gaat worden en ik nog behoorlijk zal moeten afzien. En de binnenkant van mijn mond doet ook aardig zeer, en dat zal er niet beter op worden.

En op zondagmorgen is er nog niet veel activiteit te bekennen op de sites die ik het meest bezoek, zelfs op DBB is het dan rustig. :p

bad karma is a b*ch :D

Wat ga je doen dan? Kaakchirurg ofzo?

:roflol:

Ik heb last gehad van een tripkaak en dan komt het wel vaker voor dat mijn mond van binnen wat schade oploopt (de binnenkant van de lippen en de tong zijn dan meestal de klos). Gelukkig is dat echter wel binnen een paar dagen weer zoals het moet zijn.

Maar het was wel dik en dubbel de moeite waard, daar niet van. :D

Dat ik gisteravond op de bank in slaap gevallen ben en m´n telefoon niet gehoord heb.:mad:

Met paris of Sanne Sex? :D

:finger: Die zijn allebei al bezet.

Dat Bekjam in mijn wijk loopt te pieren.:mad:

ik na de laatste twee trainingen daarna compleet out ga...

waarom? ik voel geen behoefte tot slaap
Je moet slapen en nooit meer wakker worden.
Neem overdosis parecetemol oid
In deze periode worden je lever, maag en nieren langzaam stuk voor stuk afgebroken, wat een zeer pijnlijk proces is. Dit komt doordat deze medicijnen bij een overdosis je lever en nieren kunnen vergiftigen. Als deze eenmaal vergiftigd zijn, dan is het langzame proces met hevige pijn onomkeerbaar.

ot: ik rook net aan me belegen goudse kaas blokkies en me tenen ruiken hetzelfde :S

Laatst bewerkt:
Je moet slapen en nooit meer wakker worden.
Neem overdosis parecetemol oid
In deze periode worden je lever, maag en nieren langzaam stuk voor stuk afgebroken, wat een zeer pijnlijk proces is. Dit komt doordat deze medicijnen bij een overdosis je lever en nieren kunnen vergiftigen. Als deze eenmaal vergiftigd zijn, dan is het langzame proces met hevige pijn onomkeerbaar.

ot: ik rook net aan me belegen goudse kaas blokkies en me tenen ruiken hetzelfde :S
liever niet en waarom typ je dit? je weet toch dat ik het niet ga doen. het enigste wat je met je post bereikt is laten zien tegenover de anderen dat je mij haat

OT: kben een beetje verbrandt

Laatst bewerkt:
God, wat een niveau weer.. Hele tijd een 14-jarige afkraken. :rolleyes:

Waarom eigenlijk?

Koester die nieuwe SniperX nou gewoon..

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven