XXL Nutrition

Wat heb jij vandaag te klagen?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Dat ik me telkens in moet houden met posts :(

Dat ik gister avond dacht een chick te hosselen heb 3 uur met dr gekletst samen naar de sterren gekeken, helaas heb ik haar ster niet gezien

---------- Toegevoegd om 14:50 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 14:46 ----------

en dat

Vind je het gek dat ze ervandoor gaat na 3 uur naar de steren te lopen staren? Ze moet gedacht hebben dat je een soort Socrates-figuur was

Vind je het gek dat ze ervandoor gaat na 3 uur naar de steren te lopen staren? Ze moet gedacht hebben dat je een soort Socrates-figuur was
Zij was anders de gene die me al die klote figuurtjes in de sterretje aanwees, terwijl ik zoiets had van who gives a ****.
Gister ook weer geprobeert weer niks dit x bij 1 in de kroeg, ik word homo

verslapen en nu is de gym bijna dicht

zo werken tot 9 uur.
geen zin

Van 2 tot tot 1 uur vannacht gaan werken. En heb een dikke kater:)

Gisteren bijna een huge snoek gevangen, maar helaas brak m'n hengel :rolleyes:

iemand zei:
Die is gister hopelijk verzopen of opgevreten door een orca in aqualandia.

OT: Een huge pan met nasi gemaakt en een beetje teveel voorgeproefd...
helaas pindakaas :D

O: gisteren autopech :( dus we waren veel later thuis en moesten een uur wachten en daarom kon ik dit gister ook niet posten

Dat ik zo ****ing slecht slaap en me de laatste keer niet meer kan herrineren dat ik uitgerust en wel was.

ik ben gisteren niet verzopen en ook niet opgegeten door een orca in aqualandia, er waren lkkre chicks ik ben bruin geworden en al mn puisten + littekens van ex puisten zijn weg, de kwark hier is lekkerder en mijn broertje van 12 riep tegen een stel superdudes superdude!
dat was het zo´n beetje

Dit.:mad:

t*fus in me lies

Ik wil verdomme een zwembad in m'n tuin en biertjes opduiken tot het ochtendgloren. :sad:

Dat het vandaag echt een zware k*tdag gaat worden en ik nog behoorlijk zal moeten afzien. En de binnenkant van mijn mond doet ook aardig zeer, en dat zal er niet beter op worden.

En op zondagmorgen is er nog niet veel activiteit te bekennen op de sites die ik het meest bezoek, zelfs op DBB is het dan rustig. :p

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven