Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Dat ik gister avond dacht een chick te hosselen heb 3 uur met dr gekletst samen naar de sterren gekeken, helaas heb ik haar ster niet gezien
---------- Toegevoegd om 14:50 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 14:46 ----------
en dat
Zij was anders de gene die me al die klote figuurtjes in de sterretje aanwees, terwijl ik zoiets had van who gives a ****.Vind je het gek dat ze ervandoor gaat na 3 uur naar de steren te lopen staren? Ze moet gedacht hebben dat je een soort Socrates-figuur was
Zij was anders de gene die me al die klote figuurtjes in de sterretje aanwees, terwijl ik zoiets had van who gives a ****.
Gister ook weer geprobeert weer niks dit x bij 1 in de kroeg, ik word homo
Die heb ik altijd al is anaal willen bevredigen ja

helaas pindakaasiemand zei:Die is gister hopelijk verzopen of opgevreten door een orca in aqualandia.
OT: Een huge pan met nasi gemaakt en een beetje teveel voorgeproefd...

dus we waren veel later thuis en moesten een uur wachten en daarom kon ik dit gister ook niet postenik ben gisteren niet verzopen en ook niet opgegeten door een orca in aqualandia, er waren lkkre chicks ik ben bruin geworden en al mn puisten + littekens van ex puisten zijn weg, de kwark hier is lekkerder en mijn broertje van 12 riep tegen een stel superdudes superdude!
dat was het zo´n beetje

helaas pindakaas
O: gisteren autopechdus we waren veel later thuis en moesten een uur wachten en daarom kon ik dit gister ook niet posten

mn broertje post ik zeg tegen hem wat hij moet typenpost je nou nogsteeds? Je zou er ****ing mee kappen
OT: Elke dag werken sucks.![]()

Ik wil verdomme een zwembad in m'n tuin en biertjes opduiken tot het ochtendgloren.![]()
Past wel, maar daar kan ik niet in zwemmen, toch bedankt voor het meedenken.Past dit niet dan?
[Afbeelding niet meer beschikbaar]