MuscleMeat

Wat heb jij vandaag te klagen?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Dat ik vanavond een date had die verschuift moet worden omdat ze niet kan.
:mad::mad::mad::mad::mad::mad:

dat ik een moeilijk pijnlijke schok van de lift kreeg, midden op me wijsvinger :fuu:. hoerending!

oh en de receptioniste dacht mij bang te maken door mij te vertellen dat er een lijk door het plafond zou vallen in de lift (de lamp knipperde/kapot)....... wel een lekker wijf :o

duidelijk. je hoeft dr niet te dumpen, je bent al gedumpt.

Ik had een date vanavond, zegt ze ons afspraakje af om met iemand anders te gaan daten.

Nog een keer afspreken en dan zelf afzeggen, omdat je oma is opgenomen in een gekkenhuis. Als ze dan nog wilt afspreken......

of zeggen dat je al met een ander kerel gaat daten en dat je dus niet kan. na een week haar weer bellen en vragen of ze met je wilt daten... kijken of ze dan nog wil :)

Val allemaal dood

Ergste is nog dat Tymen meedoet aan dit soort haatdragende praktijken, ik dacht dat het een broeder was

haatdragende praktijken? stel je niet zo aan man

broeders bestaan niet in deze keiharde macho wereld, het is eten of opgegeten worden

:mad:Ik heb genoeg te klagen, iedereen draait me hier ineens de rug toe!
Sommige spotten er zelfs mee dat ze met een ander doet dat zou ze nooit doen:mad::mad:

:mad:Ik heb genoeg te klagen, iedereen draait me hier ineens de rug toe!
Sommige spotten er zelfs mee dat ze met een ander doet dat zou ze nooit doen:mad::mad:

hahaha jij hebt geen idee hoe vrouwen zijn.... doe die van mij ook. ik doe maar alsof ik van niks weet.

komt u maar Timmeeh.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven