XXL Nutrition

Wat heb jij vandaag te klagen?

Status
Niet open voor verdere reacties.
mn shakebeker ruikt naar dode dieren

gisteren opeens helemaal op tijdens trainen :s fuuuuuuuuu

Dat ik verdomme een enorme last heb van een verschrikkelijke eetbui. Dat komt doordat mijn lichaam onder het natuurlijke gewicht is gezakt, en daar naar terug wil, maar ik wil verdomme van mijn buikje af!

En om de schade te beperken, moet ik zo 5uur lang fietsen...

Pff m'n maag is zo naar de klote, ik dacht dat het beter ging, duurt al 7+ maanden. Vandaag alleen nog maar een krentenbol gegeten en kan niet drinken ondanks de dorst, de ectoheid is killing me.

Een gym die dicht is op zondag.

Morgen werken

Ik snap de zin van een vriendin niet, als jij je een leven zonder kinderen kunt voorstellen en met heroïne en prostituees. Of ben ik nu heel kortzichtig en negatief aan het lullen?

Ik snap de zin van een vriendin niet, als jij je een leven zonder kinderen kunt voorstellen en met heroïne en prostituees. Of ben ik nu heel kortzichtig en negatief aan het lullen?
Eerst helemaal in paniek om een meid aan te spreken omdat je der leuk vindt en zij jou ook en dan dit??

:p

Eerst helemaal in paniek om een meid aan te spreken omdat je der leuk vindt en zij jou ook en dan dit??

:p
Precies, want dit heb ik dus altijd als ik weer moeite ga doen voor een wijf, want misschien kom je in een relatie terecht en ben jij je vrijheid en eenzaamheid grotendeels kwijt, en je bent monogaam omdat je een geweten hebt en misschien zelfs kinderen. Het leven is echt k*tter dan k*t.

Precies, want dit heb ik dus altijd als ik weer moeite ga doen voor een wijf, want misschien kom je in een relatie terecht en ben jij je vrijheid en eenzaamheid grotendeels kwijt, en je bent monogaam omdat je een geweten hebt en misschien zelfs kinderen. Het leven is echt k*tter dan k*t.

[afbeelding niet meer beschikbaar] Dude...jij hebt issues.

OT: Ik ben een sl*t...:(

...

Sletjuuuuuh!

marcel, jij een sletje? pics?

marcel, jij een sletje? pics?

Topless pics op mijn profielpagina.:D

---------- Toegevoegd om 21:38 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 21:33 ----------

Hahaha :D Why?

OT: Ik vermoed nu al dat ik slecht ga slapen. :(

De dame in kwestie vond mij een mannelijke sl*t.Ze is nl. redelijk goed geinformeerd betreffende mijn uhm..liefdesleven.:o
Ze meende het blijkbaar serieus want toen ik er een grapje overheen probeerde te maken, raakte ze toch redelijk geirriteerd.
Ze kapte het gesprek ook gelijk af...Ik hoop maar dat ze niet echt pissed is want ze is echt aardig en tof enzo...:(

Gast serieus, ik kom veel posts en topics van je tegen, en je spreekt jezelf continue tegen. Het lijkt ook alsof je de ene dag je king of the world voelt en de andere dag echt een lowlife. Zoek professionele hulp man want dit is echt niet gezond. Advies vragen aan mede bb'ers is voor jou denk ik niet genoeg om een ander beeld van de wereld en what not te krijgen.

Tis maar een tip.

De dame in kwestie vond mij een mannelijke sl*t.Ze is nl. redelijk goed geinformeerd betreffende mijn uhm..liefdesleven.:o
Ze meende het blijkbaar serieus want toen ik er een grapje overheen probeerde te maken, raakte ze toch redelijk geirriteerd.
Ze kapte het gesprek ook gelijk af...Ik hoop maar dat ze niet echt pissed is want ze is echt aardig en tof enzo...:(

Ok.
Bah. Als ze je op je verleden pakt is ze het niet waard hoor ???

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven