Lennart010
Huge Freak
- Waardering
- 608
- Lengte
- 1m96
- Massa
- 99kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
No probs mate!

Eerst helemaal in paniek om een meid aan te spreken omdat je der leuk vindt en zij jou ook en dan dit??Ik snap de zin van een vriendin niet, als jij je een leven zonder kinderen kunt voorstellen en met heroïne en prostituees. Of ben ik nu heel kortzichtig en negatief aan het lullen?

Precies, want dit heb ik dus altijd als ik weer moeite ga doen voor een wijf, want misschien kom je in een relatie terecht en ben jij je vrijheid en eenzaamheid grotendeels kwijt, en je bent monogaam omdat je een geweten hebt en misschien zelfs kinderen. Het leven is echt k*tter dan k*t.Eerst helemaal in paniek om een meid aan te spreken omdat je der leuk vindt en zij jou ook en dan dit??
![]()
Precies, want dit heb ik dus altijd als ik weer moeite ga doen voor een wijf, want misschien kom je in een relatie terecht en ben jij je vrijheid en eenzaamheid grotendeels kwijt, en je bent monogaam omdat je een geweten hebt en misschien zelfs kinderen. Het leven is echt k*tter dan k*t.

[afbeelding niet meer beschikbaar] Dude...jij hebt issues.
OT: Ik ben een sl*t...
...
Why?

HahahaWhy?
OT: Ik vermoed nu al dat ik slecht ga slapen.![]()

Precies, want dit heb ik dus altijd als ik weer moeite ga doen voor een wijf, want misschien kom je in een relatie terecht en ben jij je vrijheid en eenzaamheid grotendeels kwijt, en je bent monogaam omdat je een geweten hebt en misschien zelfs kinderen. Het leven is echt k*tter dan k*t.
De dame in kwestie vond mij een mannelijke sl*t.Ze is nl. redelijk goed geinformeerd betreffende mijn uhm..liefdesleven.
Ze meende het blijkbaar serieus want toen ik er een grapje overheen probeerde te maken, raakte ze toch redelijk geirriteerd.
Ze kapte het gesprek ook gelijk af...Ik hoop maar dat ze niet echt pissed is want ze is echt aardig en tof enzo...![]()