Fitness Seller

Wat heb jij vandaag te klagen?

Status
Niet open voor verdere reacties.
dat het tegenwoordig gvd onmogelijk is om normaal een film te kijken op internet zonder je te moeten registreren of allerlei andere vage shit te moeten downloaden.

dat het tegenwoordig gvd onmogelijk is om normaal een film te kijken op internet zonder je te moeten registreren of allerlei andere vage shit te moeten downloaden.
Zo'n beetje alles is wel op stagevu / movshare te vinden. Moet je alleen divx voor hebben :p.

Ik zoek meestal via google gewoon bv: "pineapple express stagevu" en dan kun je zo kijken. (tenminste ik neem aan dat je divx hebt dan.)

Zo'n beetje alles is wel op stagevu / movshare te vinden. Moet je alleen divx voor hebben :p.

Ik zoek meestal via google gewoon bv: "pineapple express stagevu" en dan kun je zo kijken. (tenminste ik neem aan dat je divx hebt dan.)

Yeah, maar ik had eerst gewoon van die standaard sites die je konden doorverwijzen maar die zijn nu allemaal verdoet.:( Veel films zijn ook slecht te vinden via google.

Ik ben potverdomme helemaal naar de t*fus gestoken door die ****ing kleine t*ring muggen.

En dan ben ik ook nog om 7 uur wakker, godsamme.

k*tmaandag

straks fietsen door bagger weer :(

iets verkeerds gegeten waardoor ik gister 7x moest kosten en maar 3 beschuitjes gegeten heb... k*tzooi!!!!!!!!!! daar gaat heel 'n dieet:(:(:(

dat ik weer naar school moet =\

Basisschool bij mij in de buurt heeft zijn opening van het nieuwe schooljaar.. Vanaf 10 uur zitten die mensen al door een microfoon te schreeuwen :fuu:. Wou tenminste tot 3-4 uur uitslapen vandaag.

Dat ik moet werken, en dat het weer heerlijk hollands zomerweer is!

Dat mijn onderrug weer op scherp staat.

ik word confused van al die users met dezelfde avatar :roflol: pomper heeft er nu ook al zo'n lelijkerd uitgekozen

ik word confused van al die users met dezelfde avatar :roflol: pomper heeft er nu ook al zo'n lelijkerd uitgekozen

ik ben gewoon blij dat niemand de mijne gestolen heeft:)

nu is het uiteraard gewoon wachten op de grappenmaker die in mijn troll trapt

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven