MuscleMeat

Wat heb jij vandaag te klagen?

Status
Niet open voor verdere reacties.
loop al bijna een week met een bril omdat mn rechteroog rood is, en ik dus geen lenzen kan dragen :(.
wordt langzaam minder, schiet niet echt op :mad:

mijn ma ontdekt dat mijn broer weed ging kopen.
broer niet thuis ik wel zij heledag tegen mij schreeuwen en zeuren terwijl ik letterlijk niets deed of tegen haar zij. (omdat ze slecht gezind was van wat me broer heeft uitgehaald)

nu is me broer thuis:
ma: moet ik je naar pukkelpop brengen?
moet ik sandwichjes met pitavlees voor je klaarmaken ?
ben je u gsm kwijt ? oei nietweer he, ik zal straks wel een nieuw kopen.

fuuuuuuuu.

Pukkelpop?:scratch:
Is dat belgisch voor vriendin ofzo?

---------- Toegevoegd om 04:45 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 04:41 ----------

Ai.. slechte combi. Maar geen zorgen man, she will be back before you know :)

Sure!:)

vertraging van 15 minuten omdat een stoere beveiliger in de BOB bus de politie wou bellen voor een meisje dat de bus ondergekotst had :roflol:

Tis gewoon erg klote aan het worden, ik kan niet eens meer genieten van een normaal eetpartijtje..binnenkort moet ik nog aan de vloeibare voeding :mad:
M'n opa kreeg toen van die astronautenvoeding in 2004, maar dat was omdat hij totaal geen eetlust had door die chemo etc. Sterkte man, echt heel erg rot voor je dat je dit op deze leeftijd mee moet maken :(

dik oog

de pijn, de trage continu tergende pijn...****ing hell

misschien toch eens beginnen kijken richting drugs? lijkt me zn geld toch meer dan waard als het je pijn wat verminderd:)

(en als het geen verschil zou maken heb je nog altijd niets verloren, je kan het maar proberen imo)

edit: nvm; dom van mij om aan te nemen dat je al geen shitload aan pijnstillers krijgt van je dokters:D (hoewel als je wat morfine te pakken zou kunnen krijgen het toch heel wat meer effect zal hebben dan de shit die je nu voorgeschreven krijgt:p)
wat krijg je trouwens voorgeschreven? if i may ask...

Laatst bewerkt:
Dat Marky geband is gvd!!

me vriendin wil een "rondje lopen"....

oh en de foto's van me shoot nog steeds niet binnen :mad:

Ik irriteer me eigenlijk mateloos aan die imbecielen die in ´The Hills´ rondlopen maar op de één of andere manier moet ik weten hoe het afloopt.:(

Dude, wtf?U serious?
Zou ik me hond nog vanaf halen.
Doe mij Jayde maar -vóór de boobjob natuurlijk.

Iedereen buiten hem!!! ik eis een verklaring

Wat zit iedereen toch te nuilen over marky´s ban?
Die onleesbare posts van hem komen gewoon uit een internetvertaalmachine hoor.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven