666devil
Competitive Bodybuilder
- Waardering
- 58
- Lengte
- 1m78
- Massa
- 91kg
de pijn, de trage continu tergende pijn...****ing hell
wat heb je voor dan?
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Genoeg topics over te vinden met name: spade VI's last journal

ouch man, heftig
optimistisch blijven he, je komt er wel door!

mijn ma ontdekt dat mijn broer weed ging kopen.
broer niet thuis ik wel zij heledag tegen mij schreeuwen en zeuren terwijl ik letterlijk niets deed of tegen haar zij. (omdat ze slecht gezind was van wat me broer heeft uitgehaald)
nu is me broer thuis:
ma: moet ik je naar pukkelpop brengen?
moet ik sandwichjes met pitavlees voor je klaarmaken ?
ben je u gsm kwijt ? oei nietweer he, ik zal straks wel een nieuw kopen.
fuuuuuuuu.

Ai.. slechte combi. Maar geen zorgen man, she will be back before you know![]()

M'n opa kreeg toen van die astronautenvoeding in 2004, maar dat was omdat hij totaal geen eetlust had door die chemo etc. Sterkte man, echt heel erg rot voor je dat je dit op deze leeftijd mee moet makenTis gewoon erg klote aan het worden, ik kan niet eens meer genieten van een normaal eetpartijtje..binnenkort moet ik nog aan de vloeibare voeding![]()

(hoewel als je wat morfine te pakken zou kunnen krijgen het toch heel wat meer effect zal hebben dan de shit die je nu voorgeschreven krijgt
)Damn man echt sterkte, dat dit al zo jong bij je gebeurt! Waar heb je precies pijn dan?de pijn, de trage continu tergende pijn...****ing hell
KristinIk irriteer me eigenlijk mateloos aan die imbecielen die in ´The Hills´ rondlopen maar op de één of andere manier moet ik weten hoe het afloopt.![]()

zal wellicht aan zn 5 kaarten zitten dus we zien hem over een weekje terug![]()
Wat zit iedereen toch te nuilen over marky´s ban?
Die onleesbare posts van hem komen gewoon uit een internetvertaalmachine hoor.