Fitness Seller

Wat heb jij vandaag te klagen?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik ben echt niet te genieten tijdens deze kuur, gelukkig gaan we vanmiddag weer lekker kickboxen, moet echt even m'n agressie kwijt. :D

Al me geld op gemaakt gister bij een feest. Kwam nog een dikke drugs gozer naar me toe die me eerst gedag zei en bleef vragen waar ik de koffer met geld gelaten had.

Mijn dagen op DBB zijn geteld....:(

---------- Toegevoegd om 18:47 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 18:45 ----------

Ik ben echt niet te genieten tijdens deze kuur, gelukkig gaan we vanmiddag weer lekker kickboxen, moet echt even m'n agressie kwijt. :D

:aai:

---------- Toegevoegd om 18:47 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 18:47 ----------

Al me geld op gemaakt gister bij een feest. Kwam nog een dikke drugs gozer naar me toe die me eerst gedag zei en bleef vragen waar ik de koffer met geld gelaten had.

Sorry zal je voortaan nietmeer lastig vallen:o

:roflol:

Waarom zijn je dagen geteld marcel? :(

k*tdilemma -.-"

:(

Hoe heb je die kaarten gekregen dan, zelfs ik heb er nog geen:o

Daar kan ik helaas niets over zeggen daar dat een overtreding van de forumregels in zou houden, hetgeen zou betekenen dat de mij boven het hoofd hangende permban een feit wordt.

7 punten = exit, ik heb er nu 6.

Daar kan ik helaas niets over zeggen daar dat een overtreding van de forumregels in zou houden, hetgeen zou betekenen dat de mij boven het hoofd hangende permban een feit wordt.

7 punten = exit, ik heb er nu 6.
Ga je toch zolang even een kloon account maken tot die kaarten ingetrokken worden, ze hebben op dbb toch een gare proxy detector die makkelijk te omzeilen is. :p

F*&@#^$*%* 1ste rode kaart binnen: Heb 2 punten!
Ik wou alleen maar aardig zijn:(

ahah ik zag je topic net kiko wees blij aap ik heb 6 punten 1 fout en perm banned lol

hehe denk dat we binnekort een invasie van kloons kunnen verwachten

Jongens, jongens. Die bijna permbans zijn echt niet stoer of zo. Leer jullie eens gedragen.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven