Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Al me geld op gemaakt gister bij een feest. Kwam nog een dikke drugs gozer naar me toe die me eerst gedag zei en bleef vragen waar ik de koffer met geld gelaten had.

Ik ben echt niet te genieten tijdens deze kuur, gelukkig gaan we vanmiddag weer lekker kickboxen, moet echt even m'n agressie kwijt.![]()

Al me geld op gemaakt gister bij een feest. Kwam nog een dikke drugs gozer naar me toe die me eerst gedag zei en bleef vragen waar ik de koffer met geld gelaten had.

Als het aan mij ligt niet nee maar ik ben helaas 1 kaartje verwijderd van een permban.![]()

Als het aan mij ligt niet nee maar ik ben helaas 1 kaartje verwijderd van een permban.![]()

Hoe heb je die kaarten gekregen dan, zelfs ik heb er nog geen![]()
Ga je toch zolang even een kloon account maken tot die kaarten ingetrokken worden, ze hebben op dbb toch een gare proxy detector die makkelijk te omzeilen is.Daar kan ik helaas niets over zeggen daar dat een overtreding van de forumregels in zou houden, hetgeen zou betekenen dat de mij boven het hoofd hangende permban een feit wordt.
7 punten = exit, ik heb er nu 6.

Dat is nu eenmaal het niveau op dbb tegenwoordig.Jongens, jongens. Die bijna permbans zijn echt niet stoer of zo. Leer jullie eens gedragen.