XXL Nutrition

Wat heb jij vandaag te klagen?

Status
Niet open voor verdere reacties.
wtf, ik post een linkje van melanotankopen.com en ik krijg een kaartje van 2 punten met het bericht:
Reden: Posten bronnen verboden middelen
wat een bullshit, mods moeten beter leren kijken
http://www.specsavers.nl/

Laatst bewerkt:
wtf, ik post een linkje van melanotankopen.com en ik krijg een kaartje van 2 punten met het bericht:
Reden: Posten bronnen verboden middelen
wat een bullshit, mods moeten beter leren kijken
http://www.specsavers.nl/

Inderdaad bullshit als je verondersteld dat melanotan legaal is. Dan hebben we het nog niet over de aangeboden peptiden op die website.

Maar goed je hebt specsavers gevonden, nu het reglement van het forum nog en het gaat helemaal goed komen.

Fail and publicly owned :roflol:

And BAM..!!!!
owned.

dat ik me kapot verveel vandaag :(

Jongens, jongens. Die bijna permbans zijn echt niet stoer of zo. Leer jullie eens gedragen.

Heeft in mijn geval niks met stoerigheid te maken maar meer met een ijverige forumbeleidshandhaver.

Dat is nu eenmaal het niveau op dbb tegenwoordig.

Da's wel een boute uitspraak.

Ga je toch zolang even een kloon account maken tot die kaarten ingetrokken worden, ze hebben op dbb toch een gare proxy detector die makkelijk te omzeilen is. :p

Hoelang denk je dat het duurt voor men in de gaten heeft dat ik het ben?;)

Inderdaad bullshit als je verondersteld dat melanotan legaal is. Dan hebben we het nog niet over de aangeboden peptiden op die website.

Maar goed je hebt specsavers gevonden, nu het reglement van het forum nog en het gaat helemaal goed komen.

:yawn:

[afbeelding niet meer beschikbaar]

---------- Toegevoegd om 17:22 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 17:21 ----------

Dat ligt aan jezelf natuurlijk, er zijn meerdere kloontjes actief hier die nog steeds niet gesnapt zijn.

Ok!

Schijt komt moeilijk uit me aars

Chille chick wwwrreeeenngggg

Morgen weer werken :)

Nog steeds teringharde spierpijn aan mijn quads. Kan niet eens meer bukken door mijn knieen ;(.

regen en geen kwark in huis, dus aan de koekjes :)

Moe.

Zwaar buikpijn pff

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven