AndroidHealthClinic

Wat heb jij vandaag te klagen?

Status
Niet open voor verdere reacties.
dansen ? hopelijk heb je het over breakdancen

Net of breakdance de enige mannelijke dans is;), geloof me als je skillz en niet lelijk bent en je staat open voor andere mensen moet je de chicks van je afslaan:army:

---------- Toegevoegd om 18:05 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 18:05 ----------

Op de dansvloer chickies versieren JONGUHS!

Of staan jullie als een homo aan de bar gay te zijn

Maar wat ga je dansen?

veel skills zal ik niet op zak hebben met mijn zatte kloten , pint bier over hun tet*en is al wat ze kunnen verwachten van mij

Net of breakdance de enige mannelijke dans is;), geloof me als je skillz en niet lelijk bent en je staat open voor andere mensen moet je de chicks van je afslaan:army:

---------- Toegevoegd om 18:05 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 18:05 ----------

Ik hoop niet dat je morgen hier gaat klagen, dat je geen chick hebt kunnen krijgen.....dat moves mislukt waren....;)

ja man film eens een paar van je moves , ben namelijk zeer benieuwd

Ik kan de allerlei niet in.

Maar wat ga je dansen?

Ik dans net zoals Rick Astley

lekke uitlaat :(

Oehh had ik vanacht ook.. wat een enorme buikpijn!
Heb al de hele dag geen honger.

Niet echt een kater maar voel me best klote.. :(

Als ik zat ben, doe ik altijd mee aan so you think you can dance.

rell topic is weg :(

Waar is het 'marrokane zijn breder!' topic gvd?!

De bier vloeide gister goed...heb dingen gezegd die ik beter voor me kon houden...opeens verkouden geworden na 10 keer achter elkaar niezen (wtf). Nou voel ik me k*t, brak, enigszins in de knoop en zit aan de schijterij. Fan-fcking-tastisch.

That pretty much sums it up.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven