Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Ik ga een jaar hard werken man. dat is nu het enige dat telt![]()
Wat zijn jou plannen komend jaar?
Ik irriteer me mateloos aan die pubertjes die na 3,5 week trainen een topic openen in ' post je foto's ' met het verzoek om commentaar.Natuurlijk is er nooit enige vorm van progressie te bespeuren en meestal zijn het gewoon strontmagere anorexiaatjes met een zichtbaar sixpackje die menen dat ze gespierd zijn.Vaak ook trainen ze geen benen omdat ze onder voetbal zitten, logisch.
Dan heb je ook nog die pubertjes die geen zichtbaar sixpack hebben en er toch één willen icm. dikke 'bieseps' uiteraard. "Hoi, ik ben 15 jaar en ik wil graag binnen 18 dagen een sixpack en dikke armen.Hoe moet dat?"
Als je dan een commentaar geeft krijg je nog te horen dat je onvriendelijk bent ook nog.![]()

Ik irriteer me mateloos aan die pubertjes die na 3,5 week trainen een topic openen in ' post je foto's ' met het verzoek om commentaar.Natuurlijk is er nooit enige vorm van progressie te bespeuren en meestal zijn het gewoon strontmagere anorexiaatjes met een zichtbaar sixpackje die menen dat ze gespierd zijn.Vaak ook trainen ze geen benen omdat ze onder voetbal zitten, logisch.
Dan heb je ook nog die pubertjes die geen zichtbaar sixpack hebben en er toch één willen icm. dikke 'bieseps' uiteraard. "Hoi, ik ben 15 jaar en ik wil graag binnen 18 dagen een sixpack en dikke armen.Hoe moet dat?"
Als je dan een commentaar geeft krijg je nog te horen dat je onvriendelijk bent ook nog.![]()
maar true that!Ik irriteer me mateloos aan die pubertjes die na 3,5 week trainen een topic openen in ' post je foto's ' met het verzoek om commentaar.Natuurlijk is er nooit enige vorm van progressie te bespeuren en meestal zijn het gewoon strontmagere anorexiaatjes met een zichtbaar sixpackje die menen dat ze gespierd zijn.Vaak ook trainen ze geen benen omdat ze onder voetbal zitten, logisch.
Ben ik het helemaal mee eens, al die ectos zouden verbannen moeten worden.Ik irriteer me mateloos aan die pubertjes die na 3,5 week trainen een topic openen in ' post je foto's ' met het verzoek om commentaar.Natuurlijk is er nooit enige vorm van progressie te bespeuren en meestal zijn het gewoon strontmagere anorexiaatjes met een zichtbaar sixpackje die menen dat ze gespierd zijn.Vaak ook trainen ze geen benen omdat ze onder voetbal zitten, logisch.
Knettertjegeil zijn in de sportschool maar nog een uur moeten trainen + een kwartier zonnebank + 10 minuten naar huis rijden voor ik er wat aan kan doen.
Enige mogelijkheid voor school, kom ik lekker weer te laat:@ yeah baby.

Ben ik het helemaal mee eens, al die ectos zouden verbannen moeten worden.
Irritante topics van ze

ehm ik ben geen ecto?