MuscleMeat

Wat heb jij vandaag te klagen?

Status
Niet open voor verdere reacties.
*grmbl* laat ik mijn telefoon net op de trap vallen.. stuitert netjes op 2 treden voordat hij naast de trap viel en een hele verdieping naar beneden viel.

Einde telefoon :(

weeral gezeik op het werk ivm overuren die niet worden gerekend.. vanaf nu stuur ik elke ochtend als ik begin en elke avond wanneer ik eindig een mail met het aantal overuren, laat ze dan nog maar is verkeerd tellen

*grmbl* laat ik mijn telefoon net op de trap vallen.. stuitert netjes op 2 treden voordat hij naast de trap viel en een hele verdieping naar beneden viel.

Einde telefoon :(

Er was een of andere actie ergens waar je al je oude mobieltjes kon inleveren. Degene met de meeste mobieltjes kreeeg een nieuwe BB.

Dus als je nog 2000 telefoon ergens heb liggen die je kwijt wilt.

goede reden om een nieuwe nog beter telefoon te kopen :)

Het geld groeit me niet op mijn rug. (tenzij ik mijn rughaar in geld kan omzetten ... hmmm...)

Alhoewel een android heeft ook wel wat.... Ik zal de baas melden dat ik voorlopig niet bereikbaar zal zijn.. misschien helpt dat.

:fuu:

maar gefeliciteerd man! :)

---------- Toegevoegd om 15:50 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 15:46 ----------

Knettertjegeil zijn in de sportschool maar nog een uur moeten trainen + een kwartier zonnebank + 10 minuten naar huis rijden voor ik er wat aan kan doen.

zit jij op dbb in de sportschool? :eek:

---------- Toegevoegd om 15:52 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 15:50 ----------

Alweer een rode kaart :(

Waarom krijg ik nooit gele

waarom heb je die?

Cliënt van mij was vandaag bang voor mij omdat ik Kloof des doods zei in een gesprek ... (ondwerp onbelangrijk)

Dat er geen water was in de sportschool ??? trainen met een droge bek...:mad:

Het geld groeit me niet op mijn rug. (tenzij ik mijn rughaar in geld kan omzetten ... hmmm...)

Alhoewel een android heeft ook wel wat.... Ik zal de baas melden dat ik voorlopig niet bereikbaar zal zijn.. misschien helpt dat.

HTC HD2 Window 6.6 (geflashed naar Adroid os) :heart:

Het is hier veel te koud als je net terug komt uit Turkije. :fuu:

20
Wat gaat dat hard zeg:eyes:

20 min. terug een flinke zaadlozing gedropt in mijn zwarte boxershort. Zo breekt natuurlijk het moment aan waarop ik mijn boxershort uit moet doen en dit aan alle kanten gaat plakken...

Waarom pak je niet gewoon wat wc papier

Heel mijn oog zit dicht, denk ontstoken ofzo :(

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven