XXL Nutrition

Wat heb jij vandaag te klagen?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Transpalette up minne voet. :mad::mad:

Aiaiai

Me dealer neemt al 4 dagen niet op.
****ed up

Google is je vriend Popje, zelfs bij vreemde woorden. (Ja, google kent het blijkbaar :cool:)

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Ja ik vraag het liever aan jou:o.

Maar ik noem dat een pomp wagen of een palletwagen:D.

kwark is op :mad:

---------- Toegevoegd om 20:18 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 20:15 ----------

hoe heb jij dat ding onder je voet geflikkerd ?

Ik heb wel is zon elektrisch ding op me poot gehad, en dan bedoel ik bij het accu gedeeldte niet bij de lepels:o:eek:

hoe heb jij dat ding onder je voet geflikkerd ?

Nou, ik liep vooruit met dat ding achter me en moest stoppen voor een klant nogal snel en toen zat ik dus over mijn voet. Best wel pijnlijk, al zeg ik het zelf.

Ja ik vraag het liever aan jou:o.

Maar ik noem dat een pomp wagen of een palletwagen:D.
Ik heb wel is zon elektrisch ding op me poot gehad, en dan bedoel ik bij het accu gedeeldte niet bij de lepels:o:eek:

Palletwagen en pompwagen zijn woorden voor mietjes.

"he wat zou er gebeuren als ik mijn voet daaronder zet?"

:p

Nou, ik liep vooruit met dat ding achter me en moest stoppen voor een klant nogal snel en toen zat ik dus over mijn voet. Best wel pijnlijk, al zeg ik het zelf.

Vind pompwagen anders wel wat hebben. Wordt mn nieuwe nickname voor in de gym denk..

Ik ben geen mietje:angstig::treuren:

Maar even serieus, dat zijn de enige woorden die ik ooit eerder had gehoord, maarja in belgie hebben ze wel meer andere woorden die ik nog nooit heb gehoord:o.

"he wat zou er gebeuren als ik mijn voet daaronder zet?"

:p

was reactie op poppin zijn post. :o

Klopt ik moest wel die pompwagen van 400kg deadliften op een been, daarna moest ik me andere voet eronder doen en dan rustig laten zakken, daarna lifte ik hem weer zodat ik met voet er weer onderuit kan halen. nu ik toch bezig was cleande ik de elektrische pompwagen en drukte hem nog is uit ook.

Klopt ik moest wel die pompwagen van 400kg deadliften op een been, daarna moest ik me andere voet eronder doen en dan rustig laten zakken, daarna lifte ik hem weer zodat ik met voet er weer onderuit kan halen.

beest!

ik ga fappen.
ik bedoel slapen. :rolleyes:

:( life sucks.

Idd anders zou ik hele dagen met een smile op me gezicht lopen.

SheldonCreepySmile.jpg

mijn havermout smaakt fukin gaar

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven