- Waardering
- 325
- Lengte
- 1m93
Onderarmen getraind + crack gebruikt.
Typen doet pijn![]()
typ met je neus.
zewlfsa iok kanmj het./
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Onderarmen getraind + crack gebruikt.
Typen doet pijn![]()
hatrdcf00r
Wat is een Transpalette?

)
Google is je vriend Popje, zelfs bij vreemde woorden. (Ja, google kent het blijkbaar)
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
Google is je vriend Popje, zelfs bij vreemde woorden. (Ja, google kent het blijkbaar)
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
.
.kwark is op
---------- Toegevoegd om 20:18 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 20:15 ----------
hoe heb jij dat ding onder je voet geflikkerd ?

Ja ik vraag het liever aan jou.
Maar ik noem dat een pomp wagen of een palletwagen.
Ik heb wel is zon elektrisch ding op me poot gehad, en dan bedoel ik bij het accu gedeeldte niet bij de lepels![]()
Vind pompwagen anders wel wat hebben. Wordt mn nieuwe nickname voor in de gym denk..Nou, ik liep vooruit met dat ding achter me en moest stoppen voor een klant nogal snel en toen zat ik dus over mijn voet. Best wel pijnlijk, al zeg ik het zelf.
Palletwagen en pompwagen zijn woorden voor mietjes.
Nou, ik liep vooruit met dat ding achter me en moest stoppen voor een klant nogal snel en toen zat ik dus over mijn voet. Best wel pijnlijk, al zeg ik het zelf.
Palletwagen en pompwagen zijn woorden voor mietjes.

.
"he wat zou er gebeuren als ik mijn voet daaronder zet?"
![]()
Klopt ik moest wel die pompwagen van 400kg deadliften op een been, daarna moest ik me andere voet eronder doen en dan rustig laten zakken, daarna lifte ik hem weer zodat ik met voet er weer onderuit kan halen.